Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از طلایه داران و فرهنگ یاران ترافیک و رانندگان نمونه در سالن پلیس راهور اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل امروز در همایش تجلیل از طلایه داران و فرهنگ یاران ترافیک و رانندگان نمونه در سالن پلیس راهور اردبیل، از فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این همیاران پلیس نقش اساسی در کمک به نیروی انتظامی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین عبدی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی استفاده از ظرفیت های مردم و همیاران پلیس برای ما بسیار اهمیت دارد افزود: آموزش و فرهنگ سازی کاهش ترافیک نیز مبنای اساسی قرار گرفته که علاوه بر نیروی انتظامی دانشگاهها و مدارس نیز بر این امر نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: تصادفات درون شهری به ویژه تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و باید علاوه بر نیروی انتظامی دستگاههای مربوطه نیز در کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری پیشگام باشند.

بهروز ندایی، معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در سایه رشادت ها و دلاورمردی های کارمنان نیروی انتظامی کشور مان به امنیت و اقتدار همه جانبه دست یافته است.

وی تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری و دستگاههای مربوطه برای ساماندهی جاده ها و کاهش تصادفات برنامه ریزی منسجمی را تدارک دیده تا شاهد کاهش تصادفات فوتی در استان اردبیل باشیم.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل نیز از برگزاری منظم جلسات و کارگروههای شورای ترافیک در اردبیل نیز خبر داد و افزود: با توجه به افزایش وسایل نقلیه نیاز است آموزش های کاهش ترافیک فرهنگ سازی شود و باید از ظرفیت دستگاههای آموزشی و فرهنگی برای این امر استفاده شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصتی برای قدردانی از قشر تلاشگر و زحمت کشی است که شبانه روزی و در گرما و سرما برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

آقا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این مراسم از کاهش تصادفات فوتی در اردبیل خبر داد و افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی برنامه های مختلفی توسط پلیس راهور اجرا می شود.

وی گفت: در حال حاضر 30 مرکز آموزش رانندگی در استان اردبیل فعالیت می کنند و بر اساس بخشنامه ای که ارائه شده آموزش و آزمون کتبی و عملی رانندگی توسط نیروهای شاغل پلیس راهور انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش که صبح سه شنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد دبیر علمی همایش مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی اظهار کرد: برای این همایش ۴۱۲ مقاله از سوی دانشجویان و اساتید ارسال شده بود که از این تعداد با داوری انجام شده ۳۸۰ مقاله با کیفیت و مطلوبیت مورد پذیرش قرار گرفت.

مهرداد محرم زاده خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد مقالات ارائه شده در این همایش مربوط به دانشجویان ارشد بین اللملی است که عمدتا از کشورهای عراق و سوریه حضور داشتند.

وی گفت: بحث مدیریت ورزشی از رشته های بین رشته ای علوم ورزشی است که در سال های اخیر با گرایش مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر علمی همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل توانمندی منابع انسانی و سوگیری های درست دانشگاه ها را در توسعه رشته مدیریت ورزشی و اقتصاد و تجارت ورزش یادآورشد و بیان کرد: در این زمینه دانشگاه محقق اردبیلی نیز جزو دانشگاه های پیشرو کشور در توسعه و گسترش رشته های ورزشی است.

محرم زاده افزود: در برگزاری این رویداد از ظرفیت انجمن مدیریت ورزشی ایران استفاده کردیم و شاخه استانی این انجمن فعالیت خوبی را انجام داده و در سال گذشته موفق شدیم در ارزیابی های انجام شده جزو انجمن های موفق معرفی شویم.

وی تصریح کرد: این انجمن اقدام به فعالیت های علمی، تحقیقاتی، چاپ نشریه به زبان های بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... کرده تا دانشجویان و محققان علوم ورزشی بتوانند از بسترهای فراهم شده انجمن مدیریت ورزشی بهره بگیرند.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: سال گذشته اولین همایش مدیریت ورزشی را به صورت ملی برگزار کردیم و امسال این همایش در سطح بین المللی و با حضور دو چهره علمی دانشگاهی از کشور عراق و استرالیا در حال برگزاری است که امیدواریم از نتایج این رویداد که با استقبال دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی روبرو شده بهره لازم و کافی برده شود.

در این همایش از مقالات برتر در قالب پنل های برگزار شده و پوستر رونمایی شده و از برترین های این همایش با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 6099132

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور