Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:23:55 GMT

بخش اورژانس بیمارستان سبلان اردبیل توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۷۰۵۹

بخش اورژانس بیمارستان سبلان اردبیل توسعه می یابد

به گزارش ایرنا ، دکتر قادر برجی روز یکشنبه در آیین معارفه رییس بیمارستان سبلان اردبیل افزود: بر اساس نقشه اورژانس بیمارستان سبلان اردبیل به هزار و 500 متر افزایش یافته و به تجهیزات پزشکی به روز مجهز خواهد شد.
وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت های و تجهیز بیمارستان سبلان یکی از اولویت های مدیریت درمان تامین اجتماعی است تا کیفیت ارائه خدمات به مردم و مراجعه کنندگان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از تلاش برای جذب 200 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های مراکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: با اقدامات عمرانی در نظر گرفته شده فضای فیزیکی بیمارستان سبلان اردبیل 1.5 برابر خواهد شد و استاندارد سازی بخش های درمانی آن در راستای خدمت رسانی به مردم در اولویت قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: پارسال در مجموع برای تجهیز مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان 9 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود اما امسال تاکنون 33 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده و امیدواریم تا پایان سال این رقم افزایش یابد.
وی ادامه داد: کارهای عمرانی برای تجهیز بیمارستان سبلان به دستگاه MRI در حال اجراست و امیدواریم در آینده نه چندان دور با فراهم کردن زیرساخت این دستگاه در بیمارستان نصب و راه اندازی شود.
برجی با اشاره به تعهدات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به دیگر مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی اظهار داشت: 150 میلیارد ریال از تعهدات و بدهی ها پرداخت شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل کمبود اعتبار ، تجهیزات پزشکی ، نیروی انسانی و عدم وجود زیرساخت های مناسب درمانی را از جمله مشکلات مراکز درمانی ملکی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی در این استان ذکر کرد.
در این آیین با اهدای لوحی از زحمات دکتر حسین کمالی فر قدردانی شد و دکتر شاپور نوجوان به عنوان رییس جدید بیمارستان سبلان اردبیل معرفی شد.
6130/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز ارائه خدمات به مردم بیمارستان تامین اجتماعی حسین کمالی خدمت رسانی به مردم اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده