Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:06:41 GMT

بازگشت تولی پرس به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۷۱۸۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با راه اندازی دوباره این کارخانه، همه ۴۰۰کارگر آن در دو نوبت کاری دوباره به عرصه کار و تولید بازگشتند.
معاون اقتصادی استاندار در بازدید از این واحد تولیدی گفت:پشتیبانی دستگاه‌های خدمات رسان و همکاری آنها، یکی از راه‌های اصلی حمایت از تولید است.
منوچهر حبیبی افزود: به دستگاه‌های خدمات رسان دستورات لازم داده شده تا به کمک واحد‌های تولیدی بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به تمهیدات دستگاه قضایی و فرمانداری شهرستان البرز هم گفت: با توجه به پیگیری‌های استانداری و مجمع نمایندگان استان، بدهی‌های این شرکت به دستگاه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی با شرایط و تمهیدات خاص پرداخت خواهد شد.
مدیر شرکت تولی پرس هم گفت: تهیه مواد اولیه یکی از اصلی‌ترین مشکلات این کارخانه تولید مواد شوینده است که امیدواریم با رفع آن، چرخه تولید فعالتر از گذشته باشد.
نویدبخش افزود: تامین مواد اولیه و افزایش قیمت متناسب با آن، راه گشای چرخه تولید است.
او همچنین اضافه کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا همه برند‌های این شرکت را به چرخه تولید بازگردانیم تا نیاز بازار را تأمین شود چرا که کیفیت مناسب و قدرت خرید، هدف تولی پرس است.
کارخانه تولی پرس واقع در شهر صنعتی البرز، با ظرفیت تولید ۱۵۰هزار تن انواع مواد شوینده و بهداشتی در سال، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در کشور به شمار می‌رود.
معاون اقتصادی استاندار همچنین در بازدید از کارخانه البرز دارو گفت: واحد‌های دارویی از لحاظ جایگاه تولیدی از اهمیت بالایی برخوردارند و این واحد قطعا باید تقویت و کمبود‌های آن مرتفع شود تا مشکل دارویی در کشور ایجاد نشود.
مدیر کارخانه البرز دارو هم نقدینگی را اصلی‌ترین مشکل البرز دارو دانست و گفت: ۴۵۰میلیارد تومان از مطالبات این شرکت از شرکت‌های پخش دارو در ۶ ماه گذشته وصول نشده است.
کهزادی افزود: در صورت ادامه مشکل، چاره‌ای جز تعطیلی و یا تعدیل نیرو وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واحد تولیدی کارخانه تولی پرس مواد شوینده شهر صنعتی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند