Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاطمه سلطانی، مدیرعامل مؤسسه حضرت معصومه(س) شهرستان زرند استان کرمان در رابطه با کلاس‌های ترم پاییز این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: به لطف خداوند و پیگیری‌های خبرگزاری ایکنا، برخی از مشکلات مؤسسه برطرف شد و همزمان با آغاز سال‌ تحصیلی مهدقرآن مؤسسه بعد از مدتی تعطیلی مجددا راه‌اندازی شد و مباحث قرآنی را در قالب شعر و بازی به بچه‌ها آموزش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به علت درخواست بالای خانواده‌ها تصمیم دارم اتاقی از منزل شخصی‌ام را نیز به کلاس‌های بزرگ‌سالان اختصاص دهم و از آبان‌ماه نیز کلاس‌ها روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن را نیز ویژه آنها برگزار  کنیم.

سلطانی بیان کرد: در ماه محرم نیز جلسات قرآن به دعوت بانوان در منازل شخصی‌شان همره با مداحی و روضه‌خوانی برگزار شد و یک‌شنبه 22 مهرماه نیز ویژه‌ برنامه‌ شهادت حضرت رقیه(س) را به صورت مقتل‌خوانی و نمایش در مؤسسه برای کودکان برگزار می‌کنیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) در استان کرمان، شهرستان زرند، خيابان شهيد رجايی، کوچه ۹ واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مؤسسه حضرت معصومه کرمان ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای هایده و معین به ویژه برنامه عید باز شد/دهان باز میثاقی و غافلگیری سلطانی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی پروین و حسن روشن دو اسطوره پرسپولیس و استقلال مهمان برنامه محمد حسین میثاقی بودند.در این برنامه و با اصرار مجری برنامه از آنها خواسته شد تا خواننده های مورد علاقه خودشان را نام ببرند که با پاسخ غیر قابل پیش بینی این دو اسطوره روبرو شد.روشن از خواننده آن ور آبی به نام معین نام برد و علی پروین هم گفت که هایده را دوست دارد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885808

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های تحویل سال حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران
  • پای هایده و معین به ویژه برنامه عید باز شد/دهان باز میثاقی و غافلگیری سلطانی!
  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • برنامه‌های نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • صیانت از منابع طبیعی تعطیل ناپذیر است
  • برپایی نمایشگاه بسم‌الله الرحمن الرحیم در موزه حرم حضرت معصومه(س)
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مهمانان برنامه سال نو شبکه سه؛ از سینا حجازی تا امید حاجیلی