Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:16:24 GMT

طرح جهاد روشنايي در استان مرکزي کليد خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۷۸۰۲

طرح جهاد روشنايي در استان مرکزي کليد خورد

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - طرح جهاد روشنايي با استفاده از پنل هاي خورشيدي، در مناطق کم برخوردار با مشارکت بسيج مهندسان صنعت استان مرکزي آغاز شد.

مسئول بسيج مهندسان صنعت سپاه روح‌الله استان مرکزي روز يکشنبه در نشست هماهنگي اين طرح گفت: اين طرح با هدف توسعه نيروگاه‌هاي توليد برق خانگي به عنوان نمونه کشوري اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مهدي لطيفي» افزود: اين طرح تا پايان سال در شهرستان‌هاي استان با 30 نيروگاه پنج کيلووات ساعت خورشيدي راه اندازي مي شود.
مسئول بسيج مهندسان صنعت سپاه روح‌الله استان مرکزي گفت: با استفاده از انرژي خورشيدي به عنوان يک انرژي تجديدپذير، بخشي از انرژي مناطق محروم کشور تامين و در اختيار مصرف کنندگان قرار مي گيرد.
لطيفي افزود: در صورت موفقيت اين طرح در استان مرکزي، از سال آينده اين طرح در ساير مناطق کشور اجرايي مي شود.
وي اظهار داشت: اعتبارات اجراي اين طرح از سوي بانک‌هاي عامل مهر اقتصاد ايران و انصار و همچنين بسيج سازندگي، کميته امداد و سازمان بهزيستي تامين مي‌شود.
مسئول بسيج مهندسان صنعت سپاه روح‌الله استان مرکزي گفت: بسيج مهندسان صنعت در اجراي اين طرح تنها کار شناسايي و نيازسنجي و معرفي افرادي که براي اين منظور اعلام آمادگي کرده‌اند را برعهده دارد و مباحث فني اين پنل‌هاي خورشيدي را انجام مي‌دهد.
سپاه روح الله استان مرکزي در شهر اراک مستقر و در هر يک از شهرستان هاي 12 گانه استان نيز ناحيه مقاومت بسيج زير نظر سپاه روح الله به مردم خدمات رساني مي کنند.
6991/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه