Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:45:35 GMT

نماز جماعت صبح در 200 مسجد ارومیه اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۸۰۲۸

نماز جماعت صبح در 200 مسجد ارومیه اقامه می شود

حجت الاسلام احمد علی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 70 مبلغ دینی نیز با هماهنگی سازمان تبلیغات مشغول به تبلیغ معارف دینی و اقامه نماز ظهر و عصر در ارگانها و ادارت شهرستان ارومیه هستند.
وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی در 45 مسجد حاشیه‌های شهر و روستاهای اطراف شهرستان ارومیه نیز روحانی اعزام کرده است و این افراد مشغول تبلیغ مسائل دینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند جوانان را از اسلام و انقلاب دور کنند و خانواده ها باید بدانند بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمن، ترویج مسائل دینی به ویژه آشنا ساختن فرزندان با نماز و مساجد است.
رییس‌ اداره تبلیغات اسلامی ارومیه اضافه کرد: همچنین 60 موسسه و 35 خانه قرآنی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در این شهرستان فعال است و فعالیت‌هایی چون آموزش عمومی، روخوانی قرآن کریم، تربیت معلم قرآن و مربیان پیش دبستانی را بر عهده دارند.
وی با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه تبلیغات در حوزه دین نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: مهمترین رسالت نبی مکرم اسلام (ص) رساندن پیام خداوند به آحاد جامعه بود پس باید به اهمیت و جایگاه تبلیغ در قرآن پی برد.
حجت الاسلام علی پور با اشاره به ثبت‌نام انتخابات شورای کانون مداحان و شعرای آئینی نیز گفت: ثبت نام متقاضیان از امروز / 15 مهرماه / به مدت یک ماه شروع شد و بعد از بررسی صلاحیت ها، انتخابات 9 آذرماه جاری برگزار می شود.
به گزارش ایرنا همنشینی با قرآن و گوش جان سپردن به نوای آن، معرفت و بصیرت انسان را بالا می برد و سبب می شود که انسان از آیات دلنواز بهره گیرد و در فضای عطرآگین قرآنی نفس بکشد.
سه هزار و 742 مسجد در آذربایجان غربی وجود دارد و 600 روحانی تحت نظر تبلیغات اسلامی استان در طرح های هجرت، مدارس امین و مستقر در مساجد مشغول فعالیت هستند.
9918/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اسلام و انقلاب تبلیغات اسلامی استان جامعه دین مسجد اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: در این آزمون که در سه سطح حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء و حفظ کل برگزار شد۱۵۳ نفر که ۱۱۸ نفر خواهران و ۳۵ نفر اقابان شرکت کردند.
حجت الاسلام داود صائبی افزود: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند.
وی گفت: به شرکت کنندگانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شدند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان