Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی لایحه اصلاح قانون انتخابات مجلس به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بررسی لایحه قانون انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ فرشته میرزازاده گفت: اگر می‌خواهیم پرداختی از جیب مردم تغییر نکند و مابه‌التفاوت اصلاح سیاست‌های ارزی از طریق دولت و سازمان‌های بیمه گر جبران شود، نیاز سالانه طرح دارویار حدود ۱۲۰ همت است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار پیش بینی شده در لایحه بودجه‌ای که به مجلس تقدیم شده حدود ۷۵ همت است و با عدد در خواستی وزارت بهداشت متفاوت است.

میرزازاده با تاکید بر ضرورت اصلاح این عدد، ادامه داد: اگر بخشی از تجهیزات و ملزومات پزشکی هم که تا حالا ارز ۴۲۰۰ می‌گرفته به ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر کند باز مازاد بر این اعداد مورد نیاز است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، لایحه را طوری ببندد که فشاری متوجه مردم نشود.

میرزا زاده با یادآوری اینکه منابع طرح دارویار و اصلاح سیاست ارزی از طریق هدفمندی یارانه‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: منابع این طرح وابسته به فروش یارانه‌های انرژی است، لذا مستمر و منظم محقق نمی‌شود و ممکن است در تأمین دچار چالش شویم؛ هر چند تردید نداریم با درایتی که همواره وجود داشته این مشکل هم به خوبی مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه