Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@09:40:10 GMT

نفت مرزبان بدون امتیاز اما امیدوارکننده !

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۸۲۰۳

به گزارش وانانیوز،  پایان دومین دیدار برابر استقلال با چهارمین شکست علیرضا مرزبان در قامت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان همراه بود؛ تیمی که مرزبان برای خارج کردن آن از بحران از آلمان به ایران سفر کرد، ولی پس از ۴ بازی، دو بار گلزنی و تلاش برای ارائه فوتبال مالکانه این تنها تغییرات تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مرزبان فصل گذشته در سیاه جامگان و شهرداری ماهشهر فعالیت کرد و امسال برای نجات نفت مسجد سلیمان از سقوط مامور شده است.


طلایی پوشان مسجد سلیمان پس از حضور مرزبان در ۴ مسابقه با هدایت این مربی به میدان رفته‌اند؛ این تیم در مقابل سایپا نمایش خوبی داشت، ولی در شرایطی که از حریف هم پیش افتاده بود، با دو گل مغلوب این تیم شد. دیدار بعدی در خانه مقابل سپاهان بود که نتیجه‌ای جز شکست ۲ بر صفر همراه نداشت؛ دیداری که قلعه نویی از عملکرد تیم حریف تمجید کرد.


پس از شکست برابر سپاهان نوبت به دو دیدار فشرده برابر استقلال رسید؛ مرزبان امیدوار بود تا پس از شکست در دو مسابقه ابتدایی اش بتواند حداقل در یکی از دو دیدار استقلال که پیش‌تر برابر آن‌ها شکست را تجربه نکرده بود، به پیروزی برسد که پس از بازی روز گذشته این مهم اتفاق رخ نداد.


نفت مسجد سلیمان حالا با ۳ امتیاز و یک امتیاز بالاتر از سپیدرود، رتبه پانزدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و با یک پیروزی می‌تواند در صورت توقف صنعت نفت آبادان به این تیم برسد.


مرزبان از زمان حضور در مسجد سلیمان سعی کرده سبک بازی این تیم را از فوتبال تدافعی که مبنی بر ضدحمله بود به فوتبال مالکانه تغییر دهد، ولی علیرغم اینکه ۲ بار طی چهار دیداری که با این مربی پشت سر گذاشته‌اند، گلزنی کرده‌اند همچنان ضعف در گلزنی عمده‌ترین مشکل این تیم است؛ مشکلی که اگر مرزبان می‌خواهد به کار خود در این تیم ادامه بدهد باید برای رفع آن سریعتر راه حلی کند.


مرزبان می‌تواند به این موضوع هم خوش بین باشد که با پایان دیدار‌های دشوار، بازی‌های آسانتری پیش روی او و شاگردانش خواهد بود، ولی برای نشان دادن این موضوع باید در زمین گلزنی کنند و امتیاز بگیرند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت