Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:06:46 GMT

بهترین رستوران های کرج از نظر مردم

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۵۸۴۳۴

بهترین رستوران های کرج از نظر مردم

گردشگری > ایرانگردی - هر رستورانی شخصیت، ویژگی‌ها، چیدمان و رنگ و بوی خودش را دارد. همین‌ها است که با عطر خوراکی‌ها درهم می‌شود و در خاطر ما می‌ماند. اینبار می‌خواهیم به چند رستوران و کافه در کرج سر بزنیم و ببینیم کجا می‌شود غذای خوب خورد و خاطره‌های قشنگ ساخت. البته که رستوران‌های خوب کرج محدود به این فهرست کوتاه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لست‌سکند همراه شوید تا بهترین رستوران های کرج را از نگاه tripadvisor به شما معرفی کنیم.

1- رستوران ارکیده (مرکزی)

رستوران ارکیده با فضایی سرسبز و غذاهای فوق العاده با کیفیت، از بهترین رستوران های کرج به حساب می‌آید که در جاده چالوس قرار گرفته. اینجا می توانید لذت خوردن یک غذای خوشمزه در محیطی آرامش بخش را تجربه کنید.

آدرس: جاده چالوس، کیلومتر 12

تلفن: 02635353535

2- رستوران روما
رستوران بین المللی روما در گوهردشت کرج، با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منو، یکی از بهترین رستوران های کرج است. منوی این رستوران، تنوع غذایی زیادی دارد که جوابگوی همه‌ی سلیقه هاست. سرویس دهی و برخورد بسیار خوب پرسنل اینجا هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رستوران است و می‌تواند پیشنهاد خوبی برای صرف غذا در شهر کرج باشد.

آدرس: عظیمیه، بلوارطالقانی شمالی، جنب هاکوپیان، رستوران روما

تلفن: 02632544393



3- رستوران ایتالیایی سزار
اگه طرفدار غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی هستید، بد نیست سری هم به رستوران ایتالیایی سزار بزنید و غذاهایش را امتحان کنید. میگو، استیک، بیف، پاستا و پیتزا و کلی غذای خوشمزه دیگر هم برای هر سلیقه‌ای در این رستوران ایتالیایی پیدا می‌شود. هم کیفیت غذاهایش خوب است و هم قیمت‌هایش نسبت به جاهای مشابه با صرفه‌تر است، فضای رستوران هم خوب و آرام است. به همین دلیل نه تنها مشتریان همیشگی‌اش را دارد بلکه هر روز طرفداران جدیدتری هم پبدا می‌کند.

آدرس: زمین های انصاری، ضلع جنوبی میدان والفجر

تلفن: 02632733438

4- کافه رستوران پلاس کرج
کافه رستوران پلاس کرج، با صبحانه‌های خاص و خوشمزه‌ی خود، باعث می‌شود روزتان را با انرژی بیشتری شروع کنید. املت فرانسوی، صبحانه انگلیسی، املت ایرونی، پن کیک ردولوت، صبحانه پلاس، صبحانه مک، تست فرانسوی، پن کیک میوه ای و غیره از جمله صبحانه‌های خوشمزه‌ی این کافه رستوران هستند.

آدرس: عظیمیه ، ضلع جنوبی میدان گلستان

تلفن: 02632527730

5- رستوران میرزایی
به لطف مدیریت با تلاش و خدمت صادقانه‌، این مجموعه در تاریخ ۱۳۹۳ به عنوان رستوران نمونه شناخته شد. و با افتتاح شعبات دیگر جهت رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام کرده است.

آدرس: کیلومتر ۷ جاده چالوس

تلفن: 026۳۵۳۵۳۶۵۵

6- کافه رستوران دارچین
«دارچین» یک کافه رستوران با محیطی خودمانی است که ۳ بخش جذاب و البته خاص دارد. اولی که خود کافه را شامل می‌شود که فضایش فوق العاده است به خصوص طبقه‌ی دومش، که تراس خیلی قشنگی دارد، اینجا می‌توانید انواع غذاهای سبک و نوشیدنی و حتی صبحانه‌تان را میل کنید، بخش دوم و البته جذاب ترش این است که در فضای کافه یک گالری برای ارائه و نمایش آثار هنرمندان در کلیه‌ی رشته‌های هنرهای تجسمی فراهم شده، بخش آخرش هم این است که انواع قهوه‌های درجه یک، قهوه ترک، بهترین چای‌ها و انواع شکلات را به صورت کلی و جزئی به مشتریاش عرضه می کند. اگر کافه باز هستید، دارچین پیشنهادی فوق العاده است.

آدرس: جهانشهر، میدان هلال احمر

تلفن: 02634409628

7- رستوران چنین
رستوران چنین، از معدود رستوران هایی در کرج است که از معماری و طراحی داخلی تا طراحی منو و رفتار پرسنلش تا این حد فکر شده و دقیق است. ورودی زیبا از پیاده رو و حتی در ورودی که برای رستوران طراحی شده، فضای جذاب با انواع مبلمان یا صندلی های باکیفیت، پرسنل مودب و حرفه‌ای و منویی متنوع با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوید ساعتی خوش می‌دهند. به محض نشستن برایتان خیار و گوجه و پنیر بی‌نظیری برای خوشامدگویی، همراه با منو می‌آورند. از منو می‌توانید نوشیدنی‌های سنتی سفارش بدهید ولی بدانید حجمش زیاد است. سوپها هم به نسبت یک پیش غذا، حجم و غلظت زیادی دارند و ممکن است اشتهایتان را کم کنند. نان گنبدی شکل روی سوپ جذاب است ولی مزه جالبی ندارد، پس به وقت سفارش حواستان به این موارد باشد.

آدرس: جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی خیابان زهره

تلفن: 02634409628

8- کافه رستوران سرآشپز
کافه رستوران سرآشپز، محیطی بسیار آرام و شیک با منوی غذایی ایرانی و فرنگی و سطح قیمت نسبتا بالا دارد که اگر می‌خواهید در اینجا غذایتان را میل کنید باید حواستان به قیمت‌ها هم باشد.

آدرس: بلوار جمهوری جنوبی ، بین میدان سپاه و میدان والفجر

تلفن: 02632733362 و 02632733361 و 02632733360

9- رستوران یوسف کرج
مجتمع گردشگردی یوسف در سال 1393 در فضایی بیش از 7000 متر مربع افتتاح و آماده بهره برداری شد و با پیش‌بینی و درنظر گرفتن امکانات رفاهی کم نظیر، محیطی جذاب و خاطره‌انگیز را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این مجموعه دارای آلاچیق های 6، 9 و 12 نفره بسیار مدرن است که علاوه بر سیستم مجزای گرمایش (ازکف) و سرمایش (اسپیلت) دارای سیستم پخش موزیک به صورت اختصاصی برای هر آلاچیق و علاوه بر این، دارای سالنی با گنجایش 200 نفر و همچنین یک سالن اختصاصی (VIP) با ظرفیت 36 نفر می‌باشد. مجموع رستوران یوسف با در اختیار داشتن 50 پارکینگ اختصاصی، روزانه آمادگی پذایرایی از 500 نفر از مشتریان گرامی را دارا می‌باشد.

آدرس: کیلومتر 6 جاده چالوس ، مجتمع توریستی تفریحی یوسف

تلفن: ٠٢٦٣٢٢٨٠٧٨٧

منبع : لست سكند

2121

کلید واژه‌ها : ایرانگردی - سفر - استان البرز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایرانگردی سفر استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کافه‌نشینی، از ازل تا ابد

  کم کم با منوی قهوه‌ها و شیک‌ها و کیک‌ها آشنا شده‌ایم و دیگر نمی‌خواهیم «بامدیریت جدید» را از منو سفارش بدهیم. خلاصه که کافه شده بخش ناگسستنی روزها و شب‌های‌ ما و محلِ خاطره‌های تلخ و شیرین،پس یحتمل برایمان جالب باشد که این کافه که امروز این مختصات را دارد از کجا پدید آمده و چه سیری را گذرانده تا امروزه به این کافه‌هایِ ادایی و غیر ادایی در سطح کشور و جهان تبدیل شده.امروز و اینجا قرار است قطار تاریخ را به عقب ببریم و کمی در کافه‌های قدیمی سیر کنیم.

اروپا و کافه‌های شورشی
وقتی ملت اروپا کم‌کم از خوابِ عمیق قرون وسطا بیدار شد و تلاش کرد با تولید علم‌، کمرِ کلیسا و آموزه‌های خرافی را بشکند، شروع کرد به مبارزه با نظام‌های سلطنتی و کلیسایِ آن زمان‌؛ و این مبارزه از قشر تحصیل کرده و روشن فکر آغاز شد، این آدم‌ها برای گپ و گفت و به اشتراک گذاشتن عقاید خود از مکان‌هایی استفاده می‌کردند و کنار هم جمع می‌شدند که رفته رفته به این محل‌ها کافه گفته شد. به خصوص در جریان انقلاب کبیر فرانسه که جرقه انقلاب‌های لیبرالیستی و آزادی‌گرایانه اروپا بود، این اتفاق پررنگ‌تر شد و بیشتر به رسمیت شناخته شد. کافی‌شاپ‌ها که در ابتدای امر بیشتر برای افراد متمول و برگزاری جشن و پایکوبی بود تبدیل به یک مکان ناب برای دورهمی‌هایِ سیاسی و جلسات اجتماعی شد.

کافه و پسا کرونا
پاندمی عجیب و غریب کرونا و آن سال‌های تاریک‌، سبک زندگی‌مان را خیلی تغییر داد و همه چیز را به طرز غریبی آنلاین یا برخط کرد. کار کردن‌مان، درس خواندن‌مان، دیدارهای‌مان و تفریحات‌مان همه به کلی مجازی شدند و ما ماندیم و یک صفحه پر نور که از داخلش باید کل زندگی‌مان را کنترل می‌کردیم، ما آن واکسن‌های با برکت را زدیم و این ویروس منحوس رخت بربست اما همچنان یادگاری‌هایش برای ما باقی ماند. مثلا به صورت آنلاین کلاس برگزار کردن و دورکاری جزئی از زندگی خیلی از ما شد. حالا این روزها در دوران پسا کرونا به وفور و کرات شاهد کافه‌هایی هستیم که اختصاصا برای همین کار تعبیه شده‌اند و آدم‌های زیادی که محل کار و کلاس و محل برگزاری مراسمات و قرار‌های کاری و دوستانه‌شان همه و همه در این مکان صورت می‌گیرد. به نظر شما تا چند سال آینده کافه‌ها چه تغییراتی می‌کنند؟

آغاز کافه‌نشینی در ایران
از آنجا که همیشه مرکز همه چیز برای پایتخت‌نشینان است، حدود ۲۰۰ سال پیش اکثر شعرا و ادیبان در نصف جهان و پایتخت حکومتِ صفویان جمع می‌شدند و به نحوی اصفهان مهدِ هنر و فرهنگ و ادب ایران زمین بود، رفته رفته قهوه‌خانه‌ها پدید آمد و محلی شد برای گرد هم نشستن شعرا و شعر خواندن و قهوه نوشیدن.و همین امر باعث به وجود آمدن سبک‌هایِ جدید در نظم فارسی شد. شاید برایتان جالب باشد که قهوه‌خانه‌ها در آن زمان چه شمایلی داشتند اما باید بدانید این که جدیدا مد شده حیاط‌ خانه‌های قدیمی را کافه می‌کنند امر جدیدی نیست و آن زمان قهوه‌خانه در فضای سرباز با حوض و باغچه بود و برنامه‌هایی مثل نقالی و شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی و گاه روحوضی در آنجا اجرا می‌شد. توجه کنید که قهوه‌خانه فضایی کاملا مردانه بود.

نقطه عطف کافه‌نشینی در تاریخ ایران
با اشغال ایران توسط غربی‌ها بعد از دوره قاجاریه‌، ظاهر قهوه‌خانه‌های ما هم تغییر کرد، انگلیسی‌ها چای را وارد فرهنگ ما کردند و ایرانی‌های قهوه خور را چای خور شدند. در این سال‌ها کم‌کم کافه‌ها پاتوق قشر فرهنگی و نویسندگان و شعرای ایرانی شد و کسانی مثل صادق هدایت، بزرگ علوی، سیمین دانشور، فروغ فرخزاد و … دورهم در کافه‌ها جمع می‌شدند و درباره مسائل روز دنیا و بحث‌های سیاسی و اجتماعی گفت‌و‌گو می‌کردند، کافه‌ها بیشتر در مرکز شهر بود مثلا اگر سریال شهرزاد را دیده باشید یحتمل کافه نادری را خوب به خاطر دارید که فرهاد آن گردنبند مرغ آمین را بر گردن شهرزاد انداخت. آن کافه یکی از مهم‌ترین کافه‌های آن دوران بود اما کافه و کافه‌نشینی هنوز آنقدر همه گیر نشده بود و خوانش اذهان عمومی از کافه‌نشینان افراد فرهیخته و روشنفکر و از ما بهتران بود.

کافه‌ها در حال و هوای انقلاب
نمی‌دانم چرا اما انگار قهوه به اندیشه‌های انقلابی و جنجالی دامن می‌زند و پر و بال‌شان می‌دهد، کافه‌ها همیشه نقش مهمی در جریان‌های تاریخ معاصرمان داشتند از همان انقلاب فرانسه و اروپا بگیر تا انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ در ایران، همان‌طور که گفته شد بعد از ورود غربی‌ها کافه‌ها بیشتر پاتوق افراد فرهیخته و روشنفکر بود و تازه شمایل غربی پیدا کرده بود مثلا زنان پا به پای مردان در محافل می‌آمدند و خیلی اوقات در کافه‌ها رقص و رقاصه و آوازه‌خوان وجود داشت، از این نظر افراد انقلابی آن زمان که پایبند به دین و شریعت بودند تصور مثبتی از کافه‌ها در ذهن‌شان نقش نبسته بود و در جریان انقلاب اسلامی و دهه‌های بعد از آن اکثرا فرم‌های مشخصی از افراد به کافه‌ها رفت و آمد داشتند و در اذهان مردم هنوز کلیشه این‌که فقط این افراد به کافه‌ها می‌روند وجود داشت.

کافه، پدیده‌ای همه‌گیر
در سال‌های اخیر به خصوص از دهه نود به بعد استقبال و رفت و آمد مردم به کافه‌ها به طرز عجیبی گسترش پیدا کرد، عوامل متعددی در این اتفاق سهیم بودند؛ مثل کوچک‌تر و تنگ‌تر شدن خانه، ارتباط کمتر با خانواده و فامیل و ارتباط بیشتر با دوستان و در کل سبک زندگی غربی ما را وادار کرد که بیشتر به کافه‌ها رجوع کنیم و برای تازه کردن دیدار دوستان‌مان و حتی مراسم‌ و تولد‌ها هم از این فضا استفاده کنیم، از آن طرف سرمایه‌داران فارغ از تخصص و ذوق فرهنگی و هنری و صرفا به دلیل سودآوری به ساخت و تاسیس کافه‌ها روی آوردند و امروزه تقریبا در هر سبکی و در هر منطقه و شهری به تعداد موهای سرمان می‌توانیم کافه پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • بی‌حوصلگی و کم دقتی از عوارض تغذیه نامناسب دانش‌آموزان است