Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان بازهم در یک بازی زیبا و جذاب، موفق به شکست حریفش شد، اما باز هم نتوانست کلین شیت کند. روسونری با این پیروزی به 12 امتیازی رسید. آن ها یک بازی کمتر نیز دارند.

طرفداری- از هفته هشتم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و کیه وو به مصاف هم رفتند. 

مشخصات بازی

تاریخ بازی: یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰7 اکتبر ۲۰۱۸

تورنمنت: سری آ

ورزشگاه: سن سیرو

گلزنان: گونزالو هیگواین در دقیقه 27 و 34، بوناونتورا در دقیقه 56، سرجیو پلیسیر در دقیقه 63

ترکیب اصلی

گزارش بازی

آغاز بازی و در همین ابتدای بازی کرنر برای میلان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت پای چپ بوناونتورا پس از برخورد به دستان سورنتینو به بیرون رفت. موقعیت خطرناک برای میلان که برگشت داده می شود. فشار حملات روسونری افزایش یافته و هر آن ممکن است این تیم به گل برسد. توپ و میدان در اختیار روسونری است. شوت سوسو به صورت خطرناک از بالای دروازه به بیرون می رود. مدافعین کیه وو دروازه را نجات دادند. شوت بوناونتورا در آستانه گل شدن بود.

کرنرهای پیاپی برای میلان. دوباره کرنر. بوناونتورا سخت ترین کار دنیا را انجام داد و تک به تک با دروازه بان را به بالای دروازه زد! گل برای میلان و برای پنجمین بازی متوالی، هیگواین گلزنی می کند. هیگواین بازهم گلزنی کرد. ستاره آرژانتینی روسونری کاملا روی فرم قرار دارد. شش گل در پنج بازی برای هیگواین! کیه وو کمی جلو کشیده. پایان نیمه اول.

ضربه آباته با واکنش سورنتینو به بیرون رفت. گل سوم برای میلان و این بوناونتورا بود که به حقش رسید و گلزنی کرد. حملات میلان ادامه دارد. این بار هم سوسو پاس گل داد تا در تعداد پاس گل ها، هتریک کند. کیه وو یکی از گل ها را پاسخ داد. پلیسیر بر روی غفلت مدافعین میلان، نتیجه را 3-1 کرد. کوترونه به جای بوناونتورا به زمین آمد. در دقیقه 85 هم لاکسالت به جای رودریگز وارد زمین می شود. کاستیخو هم جایگزین سوسو می شود. چالهان اوعلو گلزنی می کند، اما داور اعلام می کند آفساید بوده است. پایان بازی و بردی دیگر برای تیم گتوزو.

شرح گل ها

میلان 1-0 کیه وو | گونزالو هیگواین: ارسال زاپاتا با دفع ناقص سورنتینو همراه می شود. سوسو در گوشه زمین توپ را به مقابل دروازه می فرستد تا هیگواین مطابق انتظار توپ را به گل تبدیل کند.

میلان 2-0 کیه وو | گونزالو هیگواین:  پاس معرکه سوسو و دوباره همکاری اش با هیگواین، تبدیل به گل می شود. این بار از پشت محوطه با پاس عمقی دقیق هیگواین را در موقعیت تک به تک قرار می دهد تا این مرد آرژانتینی، راحت ترین کار عمرش را انجام دهد.

میلان 3-0 کیه وو | بوناونتورا:  گل سوم برای میلان. شوت بوناونتورا پس از برخورد به مدافع حریف با کمی شانس وارد دروازه می شود.

میلان 3-1 کیه وو | سرجیو پلیسیر: اشتباه کسیه و مدافعین میلان، گلی کاملا ساده را رقم می زند. شوت پلیسیر در میان نگاه های دوناروما وارد دروازه شد.

خلاصه بازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم