Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: طرح اجتماع محورسی بی برای ایجادگروههای محلی آموزشی اجرایی شده و با موفقیت درحال اجراست.

یوسفی افزود: اقدامات فرهنگی و آموزشی نقش موثری درسلامت جامعه و پیشگیری از معضل اعتیاد ایفا می کند.

احمدزاده مسئول کمیسیون فرهنگی و آموزشی شورای اسلامی شهرمهاباد هم گفت: تبدیل قلیان سرای پارک سید قطب به کتابخانه عمومی، ایجاد 5 قرائت خانه درسطح شهرو ایجاد فضاهای ورزشی ازجمله اقدامات شهرداری مهاباددراین زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمند سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهاباد هم گفت: اشتغال افراد رها یافته ازدام اعتیاد اهمیت بسیاری برای ما دارد و در این راستا طرح کارورزی برای آموزش حرفه و ایجاد شغل برای آنان  اجرایی شده است.

اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری برای پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ازدیگرموضوعات  مطرح شده دراین نشست بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد بهزیستی مقابله با اعتیاد شورای هماهنگی طرح اجتماعی محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان