Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  امروز انتخابات سراسری بوسنی و هرزگوین آغاز شد. در این دوره از انتخابات سراسری بوسنی و هرزگوین سه عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین، ۴۲ عضو مجلس نمایندگان مجمع پارلمانی، ۹۸ نماینده پارلمان فدراسیون، ۸۳ نماینده پارلمان جمهوری صربسکا و نمایندگان مجالس ده کانتون موجودیت فدراسیون با رای مستقیم مردم برای دوره‌ای چهار ساله انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود حیدری سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین در پیام توئیتری با اشاره به برگزاری انتخابات در این کشور نوشته است: «در آستانه پانردهم مهر روز برگزاری انتخابات سراسری در بوسنی و هرزگوین آرزو می‌کنم که این انتخابات مهم با آرامش، مشارکت بالای عمومی و با احترام کامل به قانون برگزار شود و زمینه توسعه هر چه افزون‌تر کشور زیبای بوسنی هرزگوین را فراهم کند».

بر اساس اطلاعات کمیسیون انتخابات بوسنی و هرزگوین، ۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۷۶۷ نفر واجد شرایط می‌توانند در این انتخابات رای بدهند و برای کسب این میزان رای ۵۳ حزب سیاسی، ۳۶ ائتلاف و ۳۴ نامزد مستقل به رقابت می‌پردازند و در مجموع برای ۵۱۸ کرسی انتخابی ۷۴۹۷ نفر نامزد هستند.

این انتخابات هشتمین انتخابات عمومی در بوسنی و هرزگوین بعد از پایان در این کشور و از زمان امضای توافق نامه صلح دیتون در سال ۱۹۹۵ میلادی است. تبلیغات انتخاباتی بطور رسمی از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) یعنی یک ماه قبل از برگزاری انتخابات شروع شده و تا روز گذشته برقرار بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: انتخابات سفیر ایران در بوسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» در گفتگوی اخیرش از علاقه اش به زبان کره ای می گوید و به درخواست مجری سکانس مشهوری از ترانه علیدوستی را به زبان کره‌ای، بازسازی می کند.

کد خبر 847494 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز