Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: تست پهپاد عمود پرواز بدون سرنشین به منظور جمع آوری اطلاعات از شبکه توزیع برق و پایش خطوط در شرایط بحرانی برای تعیین کلیه صدمات احتمالی خطوط توزیع و انتقال برق امروز در این دانشگاه با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تست در محل دانشکده فنی دانشگاه گیلان با حضور مسئولان ارشد شرکت سهامی برق انجام شد، افزود: پهپاد طراحی شده دارای زمان پرواز حدود ۵۵ دقیقه همراه با تصویر برداری فول HD و سرعت حداکثر ۳۴ کیلومتر بر ساعت تحت پروتکل پروازی زیر ۱۰۰ متر بوده که مجهز به کنترل پرواز اتوماتیک نیز است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: این پروژه با سرپرستی احمد باقری، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان و همکاری موثر مهندسین ارشد پروژه محمد فلاحدوست، نوید اسدی و محمدباقر تدریس حسنی همگی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان به انجام رسید.

انتهای پیام/ ع

موفقیت تست پهپاد جمع آوری اطلاعات از شبکه توزیع برق در دانشگاه گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی دانشگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یک پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» این کشور در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این زمینه درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نوشته شبکه ای بی سی نیوز، انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

به گفته این شبکه دلیل پرواز پهپادهای آمریکایی در سواحل یمن برای تضمین امنیت کشتی‌های تجاری و نظامی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور