Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه تولیدکنندگان و فعالان بخش دام و طیور استان مرکزی با مشکل تامین نهاده‌ها روبه‌رو هستند، گفت: مشکلات فعالان بخش دام و طیور استان مرکزی احاص و بررسی شد. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در حاشیه نشست با مدیر کل و پرسنل دامپزشکی استان مرکزی  در جمع خبرنگاران با اشاره به روز دامپزشکی اظهار داشت: به مناسبت این روز دیداری با پرسنل دامپزشکی به همراهی پیشکسوتان و جهاد کشاورزی داشتیم، در زمینه اقتصاد مقاومتی در بخش دام و طیور یکی از نیازهای اساسی کشور تامین خوراک مردم است و پرورش دام و طیور می‌تواند ما را در تهیه غذای مردم در یک چهارچوب بسیار مطمئن به خودکفایی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان حضور داشتند که مشکلاتی را در این زمنه مطرح کردند، مثل تامین نهاده‌های دامی چه در بخش طیور و چه در بخش دام، البته در بخش نهاده‌های دام خوشبختانه بر اساس آمار کشور و استان تا پایان سال 97 مشکلی نیست و در حال تامین است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر بخواهیم یک اطمینانی در زمینه تولید گوشت قرمز، سفید و آبزیان در استان داشته باشیم، حتما باید به فکر تولید و تامین این نهاده‌ها باشیم، هم اکنون چندین کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در استان تاسیس می‌شود که می‌تواند در جهت محکم کردن پایه‌های اقتصاد مقاومتی استان و کشور قدم بزرگی باشد.

آقازاده بیان کرذد: در سه سال گذشته برای مقابله با آنفلو‌انزای فوق حاد که سبب تلفات بسیاری در کشور شد، با پیشگیری به موقع دامپزشکی، جهاد کشاورزی و ستاد مدیریت این موضوع در استان کمترین میزان خسارت را در میان استان‌ها داشتیم که نمونه دیگری از حضور مسئولانه دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به نگرانی‌های افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ گفت: هم اکنون در زمینه افزایش قیمت این دو نگرانی نداریم، هرچند  تولیدکنندگان در زمینه تامین نهاده های دام و طیور نگران هستند،  اما با توجه به برنامه‌های استان برای تامین خوراک دام و طیور تا پایان سال نباید نوسانی در قیمت مرغ و تخم‌مرغ داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه

اکرمی مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات گفت: از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سرگرفته شده است، اما همچنان مشکل تامین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

تامین خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که بعلت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تامین می‌شود و این شرکت توان رقابت با دیگر شرکت‌ها را ندارد.

معاون اول رئیس قوه قضائیه هم گفت: ما از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی افزود: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر، و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است