Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- استاندار آذربايجان غربي گفت: هنوز در نوع برخورد کارمندان دولتي با ارباب رجوع مشکلاتي وجود دارد و در اين زمينه شرايط بايد بهتر شود زيرا اين امر مشارکت بيشتر مردم را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ايرنا محمدمهدي شهرياري روز يکشنبه در ديدار با کارمندان فرمانداري ماکو افزود: اضافه کاري ها افزايش يافته اما برخي از کارمندان دولت آنچنان که بايد، کار نمي کنند و عادلانه نيست که به همه 60 ساعت اضافه کار ثابت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: براي حمايت از نيروهاي کاري به مديران اعلام شد که 30 ساعت اضافه کار براي همه ثابت باشد و 30 ساعت بعدي تنها به کارمندان ساعي تعلق بگيرد.
شهرياري عنوان کرد: با توجه به اينکه برخي پست ها در فرمانداري ها خالي هستند، در آزمون استخدامي آينده نسبت به جذب نيروي انساني اقدام خواهد شد.
نماينده عالي دولت در آذربايجان غربي افزود: بخشي از مشکلات استانداري نيز به استخدام هاي بي ضابطه بر مي گردد؛ در حالي که ما بايد تنها 15 درصد نيروي مامور داشته باشيم، اين رقم در استان بيش از 40 درصد است.
شهرياري با تاکيد بر اينکه بر اساس بخشنامه وزارت کشور، اين افراد به مرور زمان به محل خدمت اصلي خود بازخواهند گشت، ادامه داد: در برخي از شهرها چند پست کليدي شهر در اختيار افراد مامور از ديگر دستگاه هاست و نمي شود همه را به يکباره به دستگاه مربوطه بازگرداند اما به مرور زمان اين اتفاق خواهد افتاد.
معاون اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري آذربايجان غربي هم گفت: زندگي در منطقه آزاد ماکو هزينه هاي اضافه تري را به نسبت ساير نقاط به کارمندان تحميل مي کند اما در عوض اين کارمندان از معافيت هاي مالياتي برخوردار هستند.
رضا حسيني بيان کرد: متاسفانه حقوق هاي وزارت کشور به نسبت برخي از وزارتخانه هاي ديگر پايين تر است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ايم تا پرداخت اضافه کاري در بين کارمندان شهرستان هاي مختلف با عدالت همراه باشد اما در زمينه اقدامات رفاهي عقب هستيم و اميدواريم با برنامه ريزي بتوانيم از سد مشکلات عبور کنيم.
معاون اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري آذربايجان غربي بيان کرد: با توجه به درخواست شما براي دريافت تسهيلات قرض الحسنه و زمين هاي تعاوني، برنامه ريزي هاي لازم انجام خواهد شد.
7125/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد