Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع بارندگی در شهر رشت بازدید میدانی رییس شورای شهر رشت از معابر و محلات شهر از همان ساعات آغازین بارندگی صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، توجه ویژه رییس شورای شهر رشت به این مسئله، حضور در ستاد بحران و نظارت بر عملکرد معاونت خدمات‌شهری، مجموعه شهرداری و پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه باعث تسهیل در عبور و مرور شهروندان گردید و در این زمینه شاهد ادامه پیگیری‌های رییس شورای شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی در نامه‌ای خطاب به سرپرست شهرداری رشت با اشاره به شروع فصل بارندگی و مشکلات شهروندان در این فصل از وی خواستار بررسی و شناسایی نقاط آبگیر و رفع مشکلات در این حوزه از سوی شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان شد. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز شورای شهر شهرداری رفع نقاط آبگیر اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز برنامه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و فعالیت‌هایی که در استان بوشهر در راستای تأمین مسکن صورت گرفته، انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: سایت بندر ریگ شهرستان گناوه یکی از این برنامه‌های در حال اجرا است که آماده سازی آن آغاز و ۱۰ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است و علیرغم سختی‌های موجود در بحث زیرسازی زمین در این استان و کارهایی که در گذشته باید انجام می‌شد اما صورت نگرفته، اما کارهای خوبی در راستای تأمین زمین انجام شده است.

وی ادامه داد: در یک یا ۲ شهر این استان با مشکلاتی در تأمین زمین مواجه هستند که امروز با برگزاری نشست‌ها و همفکری با مسئولان استان بررسی و تأمین زمین در استان کامل خواهد شد.

وی ادامه داد: آماده سازی بسیاری از سایت‌ها در بوشهر آغاز شده است و بخشی در آستانه عملیات اجرایی است که امروز در بوشهر سایت بزرگ نهضت ملی مسکن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی گفت: پروژه‌ها در بوشهر بیشتر توسط خود مردم به صورت ویلایی یا گروه ساخت تعیین شده که زمین به مردم واگذار و مردم در ساخت و ساز مشارکت می‌کنند و با سلیقه خود و حمایت مسئولان و دولت تأمین مسکن آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6085264

دیگر خبرها

  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • لزوم جلوگیری از خروج گندم تولیدی از سطح استان