Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ جشن امضای کتاب «یادت باشد» عصر امروز، یکشنبه 15 مهرماه با حضور محمدرسول ملاحسنی نویسنده و جمعی از مخاطبان جوان در ترنجستان سروش برگزار شد. نخستین چاپ این کتاب اسفندماه ۹۶ با شمارگان 1500 نسخه از سوی نشر شهید کاظمی راهی بازار نشر شد و در مدت کمتر از هفت ماه به چاپ بیست و سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملاحسنی که با تأخیر نیم ساعته به ترنجستان رسید، با استقبال جوانانی مواجه شد که از ساعتی قبل کتاب را خریداری کرده و منتظر نویسنده بودند.
نویسنده در ابتدای جشن امضای کتاب عنوان کرد: چند توصیه به جامعه ایران دارم؛ اول اینکه این کتاب را به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و درس زندگی نگاه کنند. تأکید من، به عنوان نویسنده کتاب این است که در انتها به درس زندگی برسیم. از بازخورد نظرات مخاطبان نیز به این نتیجه رسیدیم که این کتاب علاوه بر یک اثر عاشقانه و درام امروزی، یک درس زندگی است.

وی افزود: زندگی شهدای مدافع حرم به زندگی ما بسیار نزدیک است، آن‌ها متعلق به 100 یا 200 سال پیش نبودند. این کتاب داستان و قصه رباب‌های سرزمین‌مان است. امیدوارم شرمنده شهدا، همسرانشان و خانواده‌های آنها نباشیم و طوری رفتار کنیم که بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

این نویسنده در ادامه بیان کرد: یک سری آدم‌ها در اوج گمنامی، بالاترین درجه ایثار را نشان دادند، برخی مانند شهید حمید سیاهکالی اسمشان برجسته و پررنگ می‌شود و ما آنها را می‌بینیم. در همان شب شهادت شهید سیاهکالی، دو شهید دیگر هم داشتیم که حتی پیکرشان هم بازنگشت. این اوج ایثار و ازخودگذشتگی آنها است و این درس بزرگی برای ما است که در کنار همه روزمرگی‌های خود، این نگاه را در زندگی خود داشته باشیم.
ملاحسنی بیان کرد: نگاه متعالی شهدا به زندگی مانند داستان زندگی شهید سیاهکالی در این کتاب بسیار ارزشمند است. آنها مراقبه‌هایی در زندگی داشتند که سبب شد خداوند این راه را در مسیر زندگی آنها قرار دهد.


کتاب «یادت باشد» روایت عاشقانه‌ای از زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید است که به قلم محمدرسول ملاحسنی نوشته شده و از سوی انتشارات شهید کاظمی در بازار کتاب عرضه می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: یادت باشد جشن امضا شهید حمید سیاهکالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری