Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با  فارس درباره عضویت مهدی کروبی در شورای مرکزی جدید حزب اعتماد ملی، اظهار داشت: شنیده شده که حزب اعتماد ملی بنا دارد فردی را به عنوان دبیرکل خود قرار دهد که در سال 88 با رفتارهای غیرقانونی خود به تعبیر مقام معظم رهبری نظام را به لبه پرتگاه کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حزب اعتماد ملی اگر بنا دارد در چهارچوب نظام فعالیت کند حق ندارد افرادی را به عضویت خود در آورد که در سال 88 با فتنه‌گری و سپس با نامه‌نگاری در موضع اپوزیسیون نظام در آمده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: وزارت کشور باید در خصوص رفتار حزب اعتماد ملی که بنا دارد «علم فتنه» را در راس مدیریت خود قرار دهد به طور شفاف موضع‌گیری کند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است