Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

معجون‌هایی که از شر بیماری خلاصتان می‌کند/ تجربه داشتن صورتی زیبا با روغنی طبیعی/ به این دلایل مواد غذایی را فریز نکنید/ بهترین روش برای رفع ترشی معده
پزشکان اعتقاد دارند که یکی از دلایل استرس، اضطراب و افسردگی، سر دردهای میگرنی و گرفتگی عضلات، کمبود منیزیم در بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات داروی گیاهی ایرانی به مهد طب سنتی دنیا/ شرکت‌های داروسازی دست به دامن بانک مرکزی
محققان ایرانی در یک شرکت دانش بنیان داروسازی توانسته اند علاوه بر تامین نیاز داخلی محصول خود را به کشوری چون چین صادر کنند.

۱۱ خاصیت شگفت انگیز لیمو ترش برای سلامتی + اینفوگرافی
لیمو ترش دارای ترکیباتی مانند اسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامین C است که خواص بسیاری برای سلامتی افراد به همراه دارد.

مهار دیابت نوع ۲ با نسخه‌ای خانگی / این شربت را بنوشید و با روماتیسم مفصلی خداحافظی کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع دیابت نوع ۲، التهاب و ورم مفاصل و روماتیسم مفصلی مؤثر دانست.

خطرات مرگبار مصرف کباب‌های سوخته و فست فود+ آمار ابتلای ایرانی‌ها به سرطان معده
دبیر همایش تازه هاى علمى بدخیمى هاى معده درباره سرطان معده و زنگ خطر‌های آن توضیح داد.

ایران؛ میزبان برگزاری کنگره بین المللی طب نظامی/ راه‌اندازی درمانگاه صحرایی ویژه اربعین حسینی/ جایگاه مطلوب طب نظامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح از ضرورت دسترسی به دانش حوزه طب رزم و جایگاه ایران در این زمینه نسبت به سایر کشور‌های جهان خبر داد.

رقابت و چالش بین شرکت‌های تجهیزات پزشکی از بین رفته است
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: رقابت و چالش که بین شرکت‌های تجهیزات پزشکی وجود داشت، از بین رفته است.

فراخوان برگزاری دوره‌های تخصصی خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران جوان
باشگاه خبرنگاران جوان برای جوانان مستعد و علاقه‌مند به فراگیری حرفه خبرنگاری، دوره پاییزی آموزش تخصصی خبرنگاری برگزار می‌کند.

سامانه‌ای کاربردی برای خرید و معرفی هنر اصیل ایرانی
یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای برای فروش صنایع دستی و معرفی هنر ایرانی شده است.

عوامل اجتماعی تهدید کننده سلامت روان/ به بیماران اعصاب و روان برچسب نزنید
رسولیان گفت: افراد به دلیل برچسبی که به بیماری‌های روانپزشکی زده می‌شود، پروسه درمان خود را رها می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا