Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ریحانی رییس هیات تیر و کمان استان کرمانشاه  در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه بانوی کرمانشاهی در مسابقه های قهرمانی کشور تیر اندازی با کمان صاحب نشان سوم شد گفت: مسابقه های قهرمانی کشور  به مدت دو روز در همدان برگزار شد.

 ریحانی گفت: مسابقه های تیر اندازی با کمان  با حضور 250 شرکت کننده برگزار شد که سحر قادری ورزشکار کرمانشاهی  در رنکینگ اول  موفق به کسب جایگاه سوم در کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: استان کرمانشاه  با 8 تیرانداز در مسابقه های قهرمانی کشور شرکت کرد که تنها یک نفر از ورزشکاران موفق به کسب مدال شد.

انتهای پیام/ز

ورزشکار کرمانشاهی در جایگاه سوم رقابت های قهرمانی کشور قرار گرفت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز

در پایان رقابت های بین المللی اسکواش قطر جونیور که در رده های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور که در دوحه قطر برگزار شد، ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف حریفی از کویت رفت و موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. همچنین  در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از پاکستان رفت و با شکست این اسکواش باز در جایگاه سوم قرار گرفت.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال  برای کسب مقام سومی با ورزشکاری از کویت رقابت کرد و این دیدار را واگذار کرد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف ورزشکاری از کویت رفت و شکست خورد.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان