Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ در مهم ترين بازي هفته هشتم ليگ برتر انگليس، ليورپول و منچسترسيتي به تساوي بدون گل رضايت دادند.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، در شبي که سيتي يک ضربه پنالتي را در دقايق پاياني توسط محرز از دست داد، دو تيم ليورپول و من سيتي با تقسيم امتيازات به رختکن رفتند تا بهترين نتيجه براي چلسي رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرين مسابقه هفته هشتم ليگ برتر انگليس، ليورپول و منچسترسيتي روز يکشنبه در آنفيلد به مصاف هم رفتند. بازي اگرچه در 15 دقيقه ابتدايي سريع بود و دو تيم با سرعت بازي را پيگيري مي کردند ولي به مرور از سرعت بازي کم شد تا حدي که نيمه اول بازي جذابي از کار در نيامد و دو تيم بدون آن که حتي يک شوت درون چارچوب داشته باشند به رختکن رفتند. تنها اتفاق جدي نيمه اول برخورد لوورن و آگوئرو درون محوطه بود که داور اعتقادي به پنالتي نداشت.داستان نيمه دوم نيز تفاوت چنداني نداشت؛ قواي دو تيم در بخش دفاعي و برابري قدرت در خط مياني موجب شد هيچ يک از دو تيم نتوانند در خلق موقعيت موفق عمل کنند، به ندرت در کل مسابقه شاهد خلق موقعيت هاي جدي گلزني بوديم. در نيمه دوم نيز يک بار ديگر صحنه هاي مشکوک درون محوطه جريمه ليورپول رقم خورد که يک بار داور اعتقادي به پنالتي نداشت، اما در نوبت بعد بالاخره دست به سوت برد.خطاي فن دايک در دقيقه 85 روي سانه، سيتي را صاحب بهترين فرصت براي پيروزي کرد، محرز پشت توپ ايستاد ولي ضربه اش را به آسمان فرستاد تا بهترين موقعيت کل بازي به همين سادگي از دست برود.به اين ترتيب دو تيم امتيازات را تقسيم کردند و حالا در ليگ برتر، سه تيم 20 امتيازي حضور دارند.

دومين مسابقه از مسابقات روز يکشنبه هفته هشتم ليگ برتر، ساوتهمپتون از ساعت 16:45 به وقت تهران در ورزشگاه سنت مري ميزبان چلسي بود و در پايان با نتيجه 2-0 مغلوب مهمان لندني خود شد. 

کريگ پاوسون قضاوت اين مسابقه را به عهده داشت.

دو تيم با اين ترکيب اوليه به مصاف هم رفتند:

ساوتهمپتون (3-4-3):

مک‌کارتي؛ بدنارک، يوشيدا، هوئدت؛ سوارز، لمينا، هويبيرگ، برتراند؛ گابياديني، ردموند، اينگز 

چلسي (3-3-4):

آريزابالاگا؛ آزپيليکوئتا، روديگر، لوئيز، آلونسو؛ کانته، جورجينيو، بارکلي، ويليان، هازارد، ژيرو

گل اول اين مسابقه در دقيقه 30 به ثمر رسيد. هويبيرگ در ميانه ميدان يک توپ را از دست داد. بارکلي که اين توپ را از هافبک دانمارکي قديس ها گرفته بود، از فاصله ايجاد شده ميان مدافعان ساوتهمپتون استفاده کرد و با پاس خود در اين فضا هازارد را صاحب توپ کرد. هازارد نيز بعد از کنترل توپ با ضربه اي مطمئن توپ را دور از دستان مک‌کارتي به سمت چپ دروازه فرستاد تا آبي هاي لندن از حريف پيش بيفتند. اين هفتمين گل هازارد در اين فصل بود که از گل تعداد گل هاي ساوتهمپتون در ليگ برتر (6 گل) بيشتر است. 

چلسي در دقيقه 57 به گل دوم هم دست يافت. يک ضربه ايستگاهي در نزديکي هاي محوطه به چلسي رسيد. ويليان پشت اين توپ ايستاد و آن را به سمت راست محوطه ارسال کرد. اوليويه ژيرو با ضربه اي آکروباتيک توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا راس بارکلي در مقابل دروازه بدون دروازه بان کاري به جز گل کردن اين توپ نداشته باشد. 

ساوتهمپتون در دقايق 79 و 83 به وسيله ردموند و اينگز موقعيت هاي خوبي را ايجاد کرد که شوت هر دو بازيکن با عکس العمل هاي استثنايي آريزابالاگا دفع شد. 

چلسي در دقيقه 93 به گل سوم رسيد. پاس تودر هازارد موراتا را با مک‌کارتي تک به تک کرد و او نيز با ضربه اي توپ را از بالاي سر او وارد دروازه کرد تا براي دومين بازي متوالي موفق به گلزني شود.

اين مسابقه در نهايت با پيروزي 3-0 چلسي به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليورپول منچسترسيتي چلسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون