Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از دبیرخانه مجمع عمومی فدراسیون جهانی بورس‌ها WFE، این نشست با حضور 300 نماینده از بورس‌های وابسته و عضو این فدراسیون از جمله بورس تهران، فرابورس، بورس کالای ایران، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد.

در این نشست حسن محمد تبار معاون پشتیبانی، به نمایندگی از بورس تهران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز از این نشست، گزارشی تحت عنوان «نگاهی کلی بر بازار بنگاه‌های کوچک و متوسط فدراسیون جهانی بورس‌ها»  که توسط (SMEWG ) گروه کاری SME فدراسیون جهانی بورس‌ها گردآوری شده بود، انتشار یافت.

این گزارش وضعیت فعلی 33 بنگاه کوچک و متوسط در 29 بورس عضو WFE  را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین در این کنفرانس به اهمیت رشد و گسترش این بنگاه‌ها (SMEs) و لزوم حمایت بورس‌های عضو از آن‌ها برای رسیدن به اقتصاد پایدار پرداخته شد.

در دومین روز از برگزاری این جلسه  بورس لندن، بورس کویت، بورس کالای هند، بورس تونس، شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه اوراق بهادار چین (CSDC) و بورس اوراق بهادار نایروبی به عنوان شش عضو جدید WFE اعلام شدند. همچنین هفت عضو جدید هیئت مدیره  WFEاز بورس سوییس، بازارهای جهانی cbeo، بورس ملی هند، گروه CME، بورس شانگهای، دویچه بورس و بورس ژوهانسبورگ انتخاب و نیکی نیوتون کینگ (از بورس ژوهانسبورگ) به عنوان دبیر کل جدید این فدراسیون معرفی شد.

در سومین روز از این رویداد، WFE پنج اصل پایداری را برای بورس‌های عضو به شرح زیر منتشر کرد:

آموزش به شرکت کنندگان در فضای بورسی درباره اهمیت اصول پایداری

ارتقای سطح دسترسی سرمایه گذار به اطلاعات مرتبط و مفید برای تصمیم گیری

مداخله فعال سهامداران در بورس‌ها برای پیشبرد برنامه‌های تأمین مالی پایدار

ایجاد بازارها و محصولاتی که از ارتقای تأمین مالی پایدار و جهت گیری مجدد جریان مالی حمایت می‌کند.

ایجاد حاکمیت داخلی مؤثر در بورس‌ها و فرایندهای عملیاتی و سیاست‌های حمایت از پایداری مالی

در این رویداد سایر موضوعات از قبیل عوامل تاثیرگذار بر زیرساخت‌های بازار، برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا)، حاکمیت شرکتی و اهمیت صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETFs) مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون بورس تهران رشد اقتصاد چین سرمایه بریتانیا ایران بریتانیا بورس تهران کویت هیئت مدیره پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج