Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گیلان امروز یکشنبه در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور اعضا برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت این شورا و برنامه های اجرایی در قالب آن، اظهارکرد: امروز همه جهان متأثر از نهضت انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رسول فلاحتی با تأکید براینکه حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگان است، افزود: باید تلاش شود که تبلیغ ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط نهادهای مردمی و با مشارکت مردم انجام شود.

استکبارستیزی مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی 

وی همچنین با اشاره به انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلابی به نسل جوان جامعه، خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود. ترویج فرهنگ قهرمانان ملی و مذهبی در جامعه مهم است.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه باید نقش مجاهدان و چهره‌های برجسته انقلاب برای جامعه تبیین شود که این یکی از وظایف مهم رسانه ها است، تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف از اقلیت های دینی نیز حضور داشتند که نقش مهمی در انقلاب ایفا کرده اند و باید به مردم معرفی شوند.

وی یکی از مهم ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی را استکبارستیزی برشمرد و گفت: ۱۳ آبان به دلیل وقوع سه رخداد مهم تاریخی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است. که باید ابعاد مختلف این حوادث تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تداوم مقابله با استکبار جهانی در طول چهل سال گذشته، ادامه داد: امروز قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان برگرفته از همین آرمان بوده که باید به نسل جوان جامعه نیز منتقل شود زیرا هیچ کشوری در دنیا از جایگاه مقتدرانه ایران در مقابل دنیای استکبار برخوردار نیست.

وی نظام مقدس اسلامی را ام‌القرای جهان بشریت در مبارزه و مقابله با استکبار دانست و اظهارکرد: اگر جوانان احساس کنند ایران اسلامی از جایگاه مقتدرانه‌ای در دنیا برخوردار است از این اقتدار لذت می‌برند.

آیت‌الله فلاحتی بر توجه ویژه به یوم‌الله ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: مردم به نمادهای ملی و مذهبی به عنوان عزت‌های خود افتخار می‌کنند و امام خمینی (ره) یکی از این افتخارات است که باید به نسل امروز جامعه معرفی و شناسانده شود.  

حیات انقلاب اسلامی منوط به مبارزه با استکبار است

در ادامه این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امروز شاهد تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی ایران هستیم، اظهارکرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته با استفاده از ابزارهای مختلف توطئه های فراوانی علیه نظام اسلامی انجام داده اند که به رعم همه آنها این نظام هنوز به حیات طبیه خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام مجتبی اشجری به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته تجربیات فراوانی کسب شد که باید امروز از آن بهره مند شویم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردمی بودن، اسلامی بودن و استکبارستیزی را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی بوده و حیات انقلاب اسلامی منوط به مبارزه با استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و فاصله با ارزش های اسلامی و انقلاب میان مردم به ویژه جوانان است، تصریح کرد: هجمه به ایمان و اعتقاد مردم به‌ویژه جوانان از محوری‌ترین تهاجم عقیدتی دشمن است.

وی با اشاره به نزدیکی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهارکرد: در روز ۱۳ آبان مردم ایران تودهنی محکمی به رئیس جمهور آمریکا و رئیس رژیم صهیونیستی خواهند زد.

کد خبر 4423727

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی رشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی

 آیت الله عبادی در دیدار مسئول موسسه بینش مطهر کشور ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه استاد آیت الله مطهری گفت: آثار شهید مطهری بیش از گذشته ترویج و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: اساتید باید به صورت کلاسیک آثار و اندیشه‌های استاد مطهری، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سایر شخصیت‌ها را در برنامه‌های کاری و درسی قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مجلس و مسئولان فرهنگی وظیفه دارند تا آثار این استاد بزرگوار را در جزو برنامه‌های درسی قرار دهند. 

مسئول موسسه بینش مطهر کشور نیز با اشاره به اینکه امروز در کشور بیش از هزار نفر از اساتید و حوزه‌های علمی مورد تایید برای ترویج آثار و اندیشه‌های استاد مطهری در کشور فعالیت می‌کنند گفت: در این خصوص ۳۰ نفر از اساتید در خراسان جنوبی هستند که با هزار و ۲۰۰ دانش پژوه فعالیت می‌کنند.

هاشمی افزود: استفاده از کتاب‌های استاد مطهری و همچنین ۵ نفر از مراجع بزرگ کشور و بهره گیری از دیدگاه‌های آنان برای اقشار مختلف کودکان، نوجوانان و دانشجویان در برنامه کاری ما است.

وی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آثار شهید مطهری در مراکز فرهنگی نیز باید گسترش یابد و جزو برنامه‌های درسی آنان باشد که بنیان فکری افراد را تقویت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد