Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@02:13:26 GMT

تصاویر/ ۹ بازیگر مشهور که زندانی شدند!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۰۴۰۱

تصاویر/ ۹ بازیگر مشهور که زندانی شدند!

تصویر دستگیر شدن « Suniel Shetty» کارگردان هندی به جرم چک بی محل

تصویر فردین خان بازیگر هندی که در حین خرید مواد مخدر از شخصی توسط پلیس دستگیر شد. او پس از 5 روز که در زندان سپری کرد به قید وثیقه آزاد شد.

جان آبراهام «John Abraham» به علت تصادف و بی دقتی در رانندگی به مدت 15 روز به زندان افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گفته می شود، دوچرخه او در سال 2006 به دو نفر آسیب رساند.

«Madhur Bhandarkar» با شکایت « Preeti Jain» کارگردان هنری به دلیل مسائل اخلاقی دستگیر شد و به زندان افتاد.

مونیکا بدی «Monica Bedi» بازیگر معروف هند بخاطر اتهام پرونده جعل گذرنامه و همکاری در فعالیت های غیرانسانی 5 سال از عمر خود را پشت میله های زندان سپری کرد.

تصویر دستگیر شدن سیف علی خان بازیگر هندی تبار را مشاهده می کنید. جریان دستگیر شدن این بازیگر از این قرار است که او دریکی از هتل های بمبئی با شخصی دیگر درگیری لفظی انجام می دهد و این بحث و مشاجره بین آنها منجر می شود که سیف علی خان به مدت چند ساعت به زندانی بیوفتد اما پس از 2 یا 3 روز اختلاف آنها به پایان می رسد.

از سوی داداگاهی در هند سلمان خان سوپراستار بالیوودی را به 5 سال حبس محکوم کرد. این بازیگر معروف سال 1998 به خاطر شکار دو غزال هندی به داداگاه احضار شد و این دادگاه به داداخواست گروه حمایت از حیات وحش از آن زمان ادامه یافته است.

تصویری از سانجای دات بازیگر مشاهده می کنید که در سال 1993 بخاطر اتهام مشارکت در بمب گذاری بمبئی که بیش از 250 نفر کشته شدند متهم شناخته و راهی زندان شد. هنگامی که به زندان افتاد او فیلم فوق العاده مرد شرور «Khalnayak» را در حال اکران داشت که با وجود قضایی که برای او اتفاق افتاد این فیلم در آن سال از پرده سینماها به پایین آمد.

شاینی آهوجا بازیگر جوان بالیوود به جرم تجاوز متهم و باعث شد کار حرفه ای او متوقف شود. این بازیگر سه ماه نیم در زندان سپری کرد و سپس دادگاه او را به هفت سال حبس محکوم کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان

خلیل اللهی با بیان این که این ۵۰ نفر به علت ارتکاب جرائم غیرعمدی همچون سوانح رانندگی، جرائم حین کار، بدهی‌های مالی از جمله مهریه در زندان بودندگفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه استان و خیران با پرداخت ۳۶ میلیارد تومان از زندان آزاد شده اند که از این تعداد ۲۵ نفرشان امروز از زندان مرکزی تبریز و ۲۵ نفر دیگر از زندان‌های سراسر استان آزاد شدند.

وی با بیان این که تنها متولی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه است افزود: به موجب مقررات و دستورالعمل‌های ستاد دیه استان، تنها و تنها جرائم غیرعمد مشمول آزادی از زندان است و شامل مجرمان جرائم عمد نمی‌شود.

وی همچنین به برگزاری جشن گلریزان در ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمددر زندان‌های استان به سر می‌برند که چشمشان به یاری و کمک خیران دوخته شده تا از زندان آزاد شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • بازگشت ۵۱ زندانی به خانه در شب عید
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان
  • حرفهای بازیگر مشهور آمریکایی برنده اسکار درباره قرآن | ببینید
  • جمع آوری سه میلیارد تومان در جشن گلریزان لنجان
  • آزادی یک زندانی محکوم به پرداخت دیه پس از ۱۱ سال
  • نحوه کباب کردن گاو 300 کیلویی در تنور به روش هندی ها (فیلم)
  • ۶۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در آذربایجان‌غربی در انتظار کمک‌های خیرین
  • ۱۷۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان یزد آزاد شدند