Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - امام‌جمعه ابرکوه گفت: نیروهای پلیس که در خدمت مردم هستند، زمان و مکان نمی‌شناسد و این نیرو به وظیفه دینی خود به‌خوبی عمل می‌کند و موجب مباهات در ایجاد امنیت ملی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه روز یکشنبه به مناسبت هفته ناجا با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: مردم‌داری ، خدمت‌رسانی ، مردم‌دوستی و تبعیت از اوامر فرمانده معظم کل قوا از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه یکی از ارکان مهم اقتدار و امنیت ، نیروی انتظامی است افزود: آنها در برقراری نظم و امنیت تلاش ویژه‌ای دارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ، نتیجه تلاش ناجا را در رضایتمندی اجتماعی و سرانجام امید و دلگرمی به‌نظام و مردم دانست و از مأموران انتظامی خواست بی‌واهمه و با جدیت به وظیفه ذاتی و قانونی خود عمل کنند .
امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه نیروی انتظامی در جامعه ما جایگاه والایی دارد ، تأکید کرد: اهمیت حفظ و صیانت از نظام و تضمین استمرار و بقای آن موردتوجه این نیرو است.
فرمانده منطقه انتظامی ابرکوه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده ،گفت: برقراری نظم و امنیت در جامعه با مشارکت مردم و همکاری مسئولان محقق می‌شود.
سرهنگ علیرضا صالحی اظهار داشت: با تلاش و فعالیت‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی و همکاری مردم ، کشف مواد مخدر 38درصد و سرقت 52 درصد نسبت به سال قبل کاهش‌یافته است.
وی ادامه داد: مردم ابرکوه یک سال گذشته 12 هزار و 86 بار با پلیس 110 تماس گرفتند که هفت هزار و 522 مورد آن عملیاتی شده است.
فرمانده منطقه انتظامی ابرکوه یادآور شد: برای حفظ نظم و امنیت و مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 تاکنون این شهرستان 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
هفته نیروی انتظامی از 13 مهرماه آغاز شد و به همین مناسبت بیش از 50 عنوان برنامه در ابرکوه پیش‌بینی و اجرا شده است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مناسبت ها هفته ناجا امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است