Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی عصر امروز یک شنبه در حاشیه دیدار از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت مس آذربایجان در راستای فعالیت های فرهنگی و خداپسندانه خود تصمیم دارد تا بخشی از نیازهای مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر را تامین نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجتمع مس آذربایجان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا به همنوعان خود کمک کنیم گفت: معلولان عزیز نیز بخشی از جامعه هستند و باید از خدمات مناسب و در شان خود برخوردار شوند.

شریفی از آمادگی مجتمع مس آذربایجان برای ارتقاء کیفیت این مرکز خبر داد و عنوان کرد: پس از بازدید از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی طهور شهرستان اهر به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر، این شرکت به مانند گذشته در تجهیز و انجام تعمیرات لازم در بخش های تاسیسات، روشنایی، نظافت، تجهیزات آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سایر ملزومات مورد نیاز مشارکت خواهد کرد.

گفتنی است مدیرعامل معن مس سونگون و مدیر مجتمع مس آذربایجان به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

کد خبر 4423706

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا شریفی شهرستان اهر مجتمع مس سونگون بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی