Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران افراطی بیانکوچلستی از عملکرد ضعیف دو هافبک خود به ستوه آمده اند.

طرفداری- لوئیس آلبرتو و سرگی میلینکوویچ ساویچ، دو ستاره فصل گذشته لاتزیو، در فصل جدید درخشش گذشته را نداشته اند و عملکرد آنها، بسیار به دور از انتظار بوده است. بازی های بد آنها در پیراهن لاتزیو، صدای هواداران این تیم را هم درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز بازی امروز لاتزیو مقابل فیورنتینا که با برتری 1-0 شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید، هواداران لاتزیو در نزدیکی المپیکو، بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:

میلینکوویچ ساویچ و لوئیس آلبرتو، استعدادهای جعلی و فقط طعمه ای برای پول هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظار ها به پایان رسید و موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به تهران رسید و با لبخند و انگیزه ای فراوان که در چهره اش موج می زد به فدراسیون رفت.

این مربی برزیلی- فرانسوی شاید برای هواداران والیبال ایران ناشناخته باشد، اما کارنامه او نشان می دهد مربی با دانشی است و می تواند با تیم ملی والیبال ایران نتایج خوبی کسب کند.

پائز که امروز به ایران آمده خود را به تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد رساند تا بر عملکرد ملی پوشان از نزدیک نظارت کند. البته او در بدو ورودش با چالش انصراف بعضی بازیکنان از تیم ملی والیبال ایران مواجه شده است و باید دید با این چالش چگونه کنار خواهد آمد.

هواداران منتظر هستند ببینند در هفته اول لیگ ملتهای والیبال او چگونه تیم ملی را کوچ و هدایت خواهد کرد، قطعا با شروع اولین بازی تیم ملی بحث در مورد عملکرد او در فضای رسانه ای و مجازی داغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد