Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال سه‌نفره دختران زیر ۱۸ سال ایران در دومین بازی خود در المپیک جوانان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، دختران بسکتبالیست سه‌نفره زیر ۱۸ سال ایران که برای اولین‌بار به بازی‌های المپیک اعزام شده‌اند، در دومین دیدار خود به مصاف رومانی رفتند و با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ شکست خوردند. 

ملی‌پوشان ایران پیش از این برابر مجارستان بدون کسب امتیازی شکست خورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم ایران که با ترکیب فاطمه آقازادگان، فاطمه بیدار، آیدا گل‌محمدی  و نگین رسولی‌پور با سرمربی‌گری الهه دارستانی در این بازی‌ها شرکت کرده است، با تیم‌های چین، مجارستان، رومانی و آلمان هم‌گروه است.

ملی‌پوشان ایران پنجشنبه( ۱۹ مهر) به مصاف تیم‌های چین و آلمان می‌روند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازیهای المپیک جوانان آرژانتین تیم ملی بسکتبال جوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تالاخادزه ایران کجاست؟