Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سید حسن رسولی، عضو شورای شهر تهران به تشریح جزییات جلسه امروز (یکشنبه ۱۵ مهرماه) اعضای شورای شهر تهران با  شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پرداخت و گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان یکی از گروه‌های مرجع سیاسی پشتیبان لیست امید انتخابات سال گذشته شورای اسلامی شهر تهران در جلسه‌ای ۳ ساعته با اعضای شورای شهر تهران دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه در مورد مسائل مربوط به حوزه مدیریتی شهری پایتخت به ویژه بحث ثبات مدیریتی شهرداری بحث و بررسی شد که اعضای شورای هماهنگی پیشنهاداتی را در این رابطه مطرح کردند.

رسولی این جلسه را اولین گفت‌وگوی مشروح لیست امید شورای شهر با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورای هماهنگی ابهاماتی درباره عملکرد شورای شهر داشتند که اعضای شورای شهر در این رابطه توضیحاتی ارائه دادند.

همچنین سعید نورمحمدی، معاون دبیرکل حزب ندای ایرانیان نیز محوریت جلسه مشترک دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با شورای شهر تهران را بررسی عملکرد شورای شهر تهران دانست و خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد جزییات بیشتر درباره این جلسه را اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اطلاع‌رسانی کنند.

شایان ذکر است عصر امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعضای شورای هماهنگی جلسه مشترکی را برگزار کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شهر تهران پایتخت شهرداری معاون اعضای شورای انتخابات شورای شهر شورای شهر تهران معاون پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز - سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

رئیسی: آموزش و پرورش مسئله اول کشور است

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیات امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش