Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:33:58 GMT

۸۶ درصد از کمک‌ها به آسایشگاه کهریزک، مردمی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۱۵۲۶

۸۶ درصد از کمک‌ها به آسایشگاه کهریزک، مردمی است

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک گفت: ۸۶ درصد از کمک‌ها از طریق کمک‌های مردمی تامین می‌شود و ۱۴ درصد مابقی از طریق نهادهایی که مددجو معرفی می‌کنند و در ۶ ماه امسال بهزیستی و کمیته امداد سهم خود را پرداخت کرده‌اند. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ اجتماعی تهران نظرات

حسن احمدی  در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: مؤسسه خیریه کهریزک امروزه با حمایت از نیازمندان واقعی جامعه، توانسته کمک شایانی به سایر نهادهای اجتماعی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک با اشاره به حمایت از 3 هزار نفر سالمندان، معلولان ، بیماران ام اس و کودکان مبتلا به اوتیسم گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک فقط خواست مددجویان تهرانی نیست و یک مجموعه ملی و کشوری محسوب می‌شود که در واقع کمک کار کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

احمدی افزود: 86 درصد از کمک‌ها از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و 14 درصد مابقی از طریق نهادهایی که مددجو معرفی می‌کنند مانند بهزیستی و امداد تأمین می‌شود، در 6 ماهه ابتدای سال 1397 بهزیستی به ازای هر نفر 1 میلیون و پنجاه هزار تومان و کمیته امداد امام خمینی 200 هزار تومان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه آسایشگاه کهریزک در ماه‌های اخیر با مشکلاتی در خصوص میزان کمک‌های مردمی روبرو شده است،گفت: یک هزار و 750 معلول،سالمند،بیمار خاص و ... تحت پوشش آسایشگاه کهریزک قرار دادند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک بیان کرد: هم اکنون تعامل  خوبی بین این مجموعه با نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد برقرار شد و تلاش می‌کنیم این تعامل را افزایش دهیم و بتوانیم از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

R1491/P34399/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد