Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا هم در کسب پیروزی در این هفته از لالیگا ناکام ماند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا هم در مقابل والنسیا نتوانست به پیروزی برسد تا سومین تساوی فصلش را به دست آورد و با شکست رئال مادرید، سویا در عین شگفتی صدرنشین لالیگا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت نود، در اخرین مسابقه هفته هشتم لالیگا، والنسیا در مستایا میزبان بارسلونا بود. بارسا که امیدوار بود با توجه به باخت رئال مادرید برنده از زمین خارج شد، ولی خیلی زود دروازه اش را بازشده دید. یک کرنر ارسالی از جناح چپ در همان 90 ثانیه ابتدایی بازی، با ضربه تمام کننده گارای در دهانه دروازه همراه شد تا بازی خیلی زود 1-0 شود.

بعد از این گل فشار بارسلونا برای جبران گل خورده روی دروازه حریف زیاد شد و آن ها برای رسیدن به گل تساوی خیلی صبر نکردند. مسی آماده در دقیقه 23 روی یک و دو با سوارز و یک شوت زمینی دقیق موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند، طبق معمول بارسلونا با تاکتیک همیشگی اش در مالکیت توپ به دنبال خلق موقعیت بود ولی تیم والورده در کسب گل پیروزی ناکام ماند. به این نرتیب مسابقه با همان نتیجه 1-1 پایان یافت.

بارسلونا حالا 4 بازی است که در لالیگا پیروز نشده، و رقابت رئال و بارسا در امتیاز از دست دادن ادامه دارد، با این تساوی و شکست رئال مادرید در مقابل آلاوس، سویا صدرنشین هفته هشتم لالیگا شد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا والنسیا ویژه لیونل مسی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا