Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:24:16 GMT

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست المپیک جوانان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۱۷۴۸

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست المپیک جوانان

تهران - ایرنا - ورزشکاران جوان ایران در روز نخست بازیهای المپیک 2018 بوئنوس آیرس در رشته های مختلف به مصاف حریفان رفتند و نتایج چندان خوبی کسب نکردند.

به گزارش ایرنا خبرنگار ایرنا؛ نمایندگان ایران یکشنبه و در نخستین روز از سومین دوره بازی های المپیک جوانان، تلاش خود را در رشته های گوناگون آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*«امیرحسین شاکر» نماینده شمشیربازی ایران در مرحله مقدماتی با چهار پیروزی برابر حریفانی از آمریکا، سنگال، عراق و مجارستان و پذیرش سه شکست از نمایندگان آلمان، کره جنوبی و مصر به جمع 16 نفر برتر رسید.
وی در ادامه برابر رقیبی از کره جنوبی با حساب 15 بر 9 شکست خورد و حذف شد.
*تیم بسکتبال سه‌نفره دختران کشورمان در گام نخست به مصاف مجارستان قهرمان اروپا رفت که در نهایت با نتیجه عجیب 22 بر صفر شکست خورد.
این تیم سپس در دیدار دوم نیز مقابل رومانی با حساب 18 بر 14 مغلوب شد تا عملکرد نا امید کننده ای داشته باشد.
تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران، پنجشنبه شب به مصاف تیم های چین و آلمان خواهند رفت.
*«امین احمدیان» در تنیس روی میز و در اولین دیدار با نتیجه چهار بر 2 مقابل حریفی از مالزی به پیروزی رسید.
*در دور مقدماتی تیراندازی تفنگ ١٠ متر بادی پسران «امیرسیاوش ذوالفقاریان» موفق شد با امتیاز 628.5 در رده اول قرار بگیرد و راهی فینال شود. وی در فینال با ورزشکارانی از چین، هند، استرالیا، روسیه، صربستان، آلمان و اتریش به رقابت پرداخت که در پایان در رده هشتم قرار گرفت.
*«مهلا مومن‌زاده» در وزن منهای ۴۴ کیلوگرم تکواندوی دختران در نخستین دیدار حریفی از جیبوتی را شکست داد، اما در ادامه نتیجه را 15 بر 14 به رقیبی از کره جنوبی واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
این بازی ها از سوی کمیته بین المللی المپیک هر چهار سال یک بار در رده سنی جوانان (14 تا 18 سال) برگزار و از آن به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان یاد می شود.
کاروان ورزشی ایران در سومین دوره بازی های المپیک جوانان در رشته هایی چون شمشیربازی (یک پسر)، وزنه برداری (2 پسر)، تنیس روی میز (یک پسر)، دوومیدانی (سه پسر)، سوارکاری (یک پسر)، ژیمناستیک (یک پسر)، تیراندازی (2 پسر)، فوتسال (تیم 10 نفره پسران)، بوکس (یک پسر)، شنا (یک پسر)، کشتی آزاد (2 پسر)، کشتی فرنگی (2 پسر)، کاراته (سه دختر و 2 پسر)، تکواندو (3 دختر و سه پسر)، جودو (یک دختر و یک پسر)، تیر و کمان (یک دختر و یک پسر)، قایقرانی (2 دختر و یک پسر) و بسکتبال سه بر سه (چهار دختر) شرکت کرده است.
جوانان ایران در دومین دوره این بازی ها در چین با سه طلا و سه برنز در 13 رشته ورزشی در جایگاه بیست و چهارم ایستادند و در نخستین دوره حضور در المپیک 2010 سنگاپور هم با پنج مدال جایگاه بیست و ششم را به خود اختصاص داده بودند.
بازی های المپیک جوانان 2018 آرژانتین روز 26 مهرماه پایان می یابد.
ورزشی**9250**3783**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپيك جوانان ايران آرژانتين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • تالاخادزه ایران کجاست؟