Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس در گفتگو با تسنیم، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد روحیه‌بخش برابر السد قطر گفت: وضعیت پرسپولیس بسیار خوب است و مسئله مهم روحیه پیروزی است که در بین بازیکنان و کادر فنی دیده می‌شود. پرسپولیس واقعا مقابل السد یک کار بزرگ انجام داد و این در حالی است که از لحاظ بازیکن اصلا در شرایط خوبی قرار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد نقش مهمی در صعود پرسپولیس خواهد داشت ولی مسئله مهم این است که هنوز بازی برگشت انجام نشده است.

وی با اشاره به حرفه‌ای بودن السد قطر تاکید کرد: السد بازیکنانی خطرناک و حرفه‌‌ای مثل ژاوی، گابی و بغداد را دارد و آنها تیمی نیستند که در ورزشگاه آزادی تحت تاثیر هواداران پرسپولیس قرار بگیرند. السد چند هفته پیش استقلال را هم در ورزشگاه آزادی شکست داد و با جو این ورزشگاه ناآشنا نیست، آنها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و پرسپولیس باید در آزادی حساب‌شده و باهوش فوتبال بازی کند. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که هنوز چیزی تمام نشده است.

پیوس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: اگر پرسپولیس به فینال برود بازی برگشت در تهران برگزار می‌شود و این یک امتیاز مثبت است چون پرسپولیس می‌تواند با کسب یک نتیجه خوب در بازی رفت، در بازی برگشت از حمایت هوادارانش بهره ببرد. نماینده‌های ژاپن و کره هم تیم‌های خوبی هستند و پرسپولیس کار آسانی ندارد. با این حال باید بگویم که پرسپولیس تیم شایسته‌ای است و همه ما از صمیم قلب دعا می‌کنیم که این تیم قهرمان شود.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد اول آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس در بازی رفت یک بر صفر به برتری رسید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند