Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@16:26:43 GMT

قیمت اجاره مغازه در دلاوران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۲۲۰۴

به گزارش پارس نیوز، 

 لیست مغازه‌های موجود جهت رهن و اجاره در دلاوران به شرح زیر است:

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قیمت پارس اجاره مغازه دلاوران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای نورپردازی مغازه

نورپردازی مغازه‌‌ها یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌ها برای جلب توجه مشتریان و افزایش فروش محصولات مغازه است. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه نورپردازی، شما گزینه‌های مختلف برای ایجاد روشنایی در مغازه خود پیش رو دارید. چراغ‌های ریلی، لامپ‌هایی با رنگ نور طبیعی، لامپ‌های هالوژن و لامپ‌های ال ای دی مهم‌ترین و پر کاربردترین محصولات در این زمینه شناخته می‌شوند. قیمت لامپ هالوژن نسبت به بقیه لامپ‌ها اقتصادی‌تر است. اما بایستی یک مقایسه همه جانبه بین این محصولات انجام شود تا بهترین گزینه برای نورپردازی مغازه انتخاب شود.

در واقع مغازه‌دار‌ها هنگامی که تصمیم می‌گیرند تا مغازه خود را نورپردازی کنند، همیشه در انتخاب لامپ‌های مناسب دچار سردرگمی می‌شوند. چرا که هر یک از این لامپ‌ها مزایای خاص خود را دارد. اما امروزه چراغ‌های ریلی بسیار بیشتر از سایر محصولات روشنایی، برای نورپردازی مغاره‌ها، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

روشنایی فضای عمومی مغازه

ایجاد یک روشنایی جذاب برای فضای عمومی مغازه، نقش اساسی در جلب توجه مشتریان، ایجاد انگیزه برای مشاهده محصولات و خرید از فروشگاه دارد. اگر قصد روشنایی فضای عمومی مغازه خود را دارید، برای این کار لامپ‌ها و محصولات روشنایی مختلفی را می‌توانید امتحان کنید. اما تجربه نشان داده است که استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای این کار است.

چراغ‌های ریلی از توانایی‌های مختلف همچون تنظیم شدت نور، ایجاد نور کافی، تغییر رنگ، حالت ثابت و متحرک و ... برخوردار هستند. به همین سبب نیز مغازه‌داران می‌توانند متناسب با فضای کاری خود و سلیقه‌ای که دارند، به روشنایی فضای عمومی مغازه بپردازند. همچنین فروشندگان با استفاده از چراغ‌های ریلی می‌توانند در بازه‌های زمانی دلخواه، شدت نور و رنگ نورپردازی مغازه خود را تغییر دهند. علاوه بر چراغ‌های ریلی، شما می‌توانید از لامپ‌های ال ای دی نیز برای روشنایی فضای عمومی مغازه خود استفاده کنید.

نورپردازی ویترین‌های مغازه

ویترین‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مغازه‌ای هستند. به همین دلیل نیز بایستی با دقت و حساسیت کافی به نورپردازی آنها پرداخت. در واقع ویترین و محصولات داخل آن، نمایندگان سایر محصولات مغازه هستند. اجناسی که در داخل ویترین قرار می‌گیرند بایستی نظر رهگذران را به خود جلب کنند و در بهترین شکل ممکن دیده شوند. برای رسیدن به این هدف، چه چیزی بهتر از یک نورپردازی با کیفیت است؟

لامپ‌های هالوژن یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای انجام این کار هستند. در واقع استفاده از این لامپ‌ها باعث می‌شود تا محصولات شما در داخل ویترین بیشتر به چشم بیاید و رهگذران بهتر متوجه کیفیت و زیبایی ظاهر آنها بشوند و نسبت به خرید محصول شما اقدام کنند. همچنین اگر تمایل دارید تا فضایی شیک و مدرن به ویترین خود ببخشید، چراغ‌های ریلی و لامپ‌هایی با رنگ نور طبیعی می‌توانند برای شما بسیار مناسب باشند.

لامپ‌هایی با رنگ نور طبیعی یکی از بهترین نوع لامپ‌های روشنایی هستند که شما می‌توانید در ویترین خود از آنها استفاده کنید. این نوع لامپ‌ها از قیمت مقرون به صرفه برخوردار هستند. علاوه بر آن یک نور طبیعی و بسیار زیبایی را به محصولات داخل ویترین می‌تابانند. به این وسیله محصولات شما بسیار زیباتر و جذاب‌تر دیده می‌شود و مشتری‌ها می‌توانند محصولات شما را با جزئیات بیشتر و کیفیت بالاتری مشاهده کنند.

خرید چراغ ریلی و لامپ هالوژن به صورت عمده و جزئی

برخورداری از نورپردازی مناسب یکی از مهم‌ترین اصل‌های هر کسب و کاری است. نورپردازی مناسب باعث جلب توجه افراد مختلف و رهگذران به مغازه شما می‌شود. از طرف دیگر، اگر یک فروشگاه نورپردازی مناسبی داشته باشد، افراد احساس بهتری نسبت به محیط و محصولات آن، خواهند داشت. تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهد تا میزان فروش یک مغازه توسط نورپردازی که دارد، افزایش یابد.

برای خرید انواع محصولات روشنایی برای نورپردازی مغازه خود می‌توانید به بخش فروش مجموعه هدایت گستر مراجعه کرده و از بین انواع مدل‌های مختلف نورها، محصولات مد نظر خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمام محصولات موجود در این مجموعه کیفیت و دوام بسیار بالایی داشته و شما می‌توانید سالیان سال از آنها استفاده کنید.

از طرفی دیگر محصولات نورپردازی که توسط مجموعه هدایت گستر hedayatgostar.com برای مشتریان عزیز عرضه می‌شوند، نسبت به محصولات فروشگاه‌های مشابه دیگر از قیمت‌های منصفانه‌تری برخوردار هستند. یعنی شما می‌توانید با خرید محصولات خود از این مجموعه علاوه بر دریافت کالا با کیفیت، هزینه کم‌تری برای آن بپردازید، یعنی با یک تیر دو نشان بزنید. شایان ذکر است که شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و در تعداد بالا نیز از هدایت گستر خریداری کنید.

دیگر خبرها

  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت در ۱۴۰۳ / اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • راهنمای نورپردازی مغازه
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • ۵ پیش‌بینی درباره نرخ اجاره در سال جدید/ آرامش چگونه به بازار اجاره بازمی‌گردد؟