Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوانی که متهم است زن صیغه‌ای خود را پس از ربودن با ضربات چاقو زخمی کرده است صبح دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که قبل از شروع جلسه از سوی این زن مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده زمانی کلید خورد که مأموران گشت پلیس Police در یکی از جاده‌های فرعی بزرگراه آزادگان پیکر نیمه جان و خونین زن جوانی را پیدا کردند که بعد از انتقال وی به بیمارستان به طرز معجزه‌آسایی زنده‌ ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدتی بعد به اداره پلیس رفت وادعا کرد که از سوی مردی به‌نام حمید که قصد ربودن او را داشته است مورد حمله قرار گرفته است.

مأموران پلیس خیلی زود حمید را دستگیر کردند اما در بازجویی‌های اولیه مشخص شد حمید شوهر صیغه‌ای این زن است.

مریم دراین ماجرا به‌خاطر ضربه‌های چاقو براساس گزارش پزشکی قانونی یک کلیه، بخشی از کبد، بخشی از روده و معده خود را از دست داده‌است و جراحات سنگینی نیز برداشته‌است. با شکایت مریم کیفرخواست حمید صادر وبه دادگاه کیفری منتقل شد.

این متهم در نخستین جلسه محاکمه که در شعبه 11دادگاه کیفری برگزار شد از اتهام آدم‌ربایی تبرئه وبه اتهام ضرباتی که به این زن وارد کرده بود مجرم شناخته شد و علاوه بر پرداخت دیه او را به حبس محکوم کردند.

شاکی پرونده به رأی صادره اعتراض کرد و پرونده در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت وبا نقض حکم روبه‌رو شد.

صبح دیروز این متهم باردیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه شاکی پرونده به طرح شکایت پرداخت و وقتی متهم برای دفاع ازخودش پشت میز محاکمه قرار گرفت با حمله زن عصبانی روبه‌رو شد طوری که مأموران او را متوقف کردند وجریان رسیدگی به پرونده با تأخیر برگزار شد. متهم در ادامه جلسه ادعا کرد مریم را خیلی دوست داشتم در مدتی که با هم رابطه داشتیم بیش از 30 میلیون تومان از من پول گرفت هروقت هرچه می‌خواست برایش می‌خریدم. اما هربار با خواسته‌اش مخالفت می‌کردم من را اذیت می‌کرد و کتک می‌زد من ناراحت می‌شدم اما بعد برای اینکه گریه نکند قبول می‌کردم چیزی را که می‌خواهد بخرم. روز حادثه Incident هم همین رفتار را با من کرد.او را سوار ماشین کردم و با هم به راه افتادیم در راه وقتی بحثمان شد او فحاشی‌هایش را شروع کرد و من را کتک زد. خون جلوی چشمم را گرفته بود. او را زدم، من هرگز قصد ربودن اورا نداشتم او خودش سوار خودروام شد.

قضات دقایقی پس از شور با یکدیگر بار دیگر متهم پرونده را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرده وبه اتهام ضربه‌هایی که به زن جوان زده است اورا مجرم دانستند و بزودی درباره مجازاتش حکم صادر خواهند کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه سقوط تخته سنگ بزرگ روی شاسی بلند / ماشین پرس شد + تصویر

اعتراف وحشی ترین زن تهرانی در قتل پسر جوان + عکس

زینب سکاوند دست و پای شوهرش را بسته و او را کشت / این زن در ارومیه اعدام شد + عکس

پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

جواد در مقابل همسرش به دختر دانشجویش رحم نکرد!

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پلیس Police پزشکی قاضی Judge حادثه Incident اخبار حوادث ایران دادگاه کتک صبح صیغه عکس ایران مرد فیلم زن قتل پسر دختر بازداشت ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • شرایط صدور دستور موقت
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله