Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:29:31 GMT

این دختر بچه شمشیر 1500 ساله را کشف کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۲۳۰۸

این دختر بچه شمشیر 1500 ساله را کشف کرد+عکس

رکنا: در دریاچه ای در سوئد ، دختر بچه ای که در حال بازی بود بطور ناگهانی و عجیب یک شمشیر قدیمی 1500 ساله را از داخل آب کشف کرد.

دختر بچه بازیگوشی بنام " سگا ونکک " زمانیکه به همراه خانواده اش برای تعطیلات تابستانی خانوادگی به دریاچه ای واقع در سوئد قرار گرفتند، در هنگام بازی و تفریح، موفق به یکی از قدیمی ترین آثار باستانی که یک شمشیر 1500 ساله برای قبل دوران حکومت وایکینگ ها بود، شد که این بسیار عجیب بود!!

سگا گفت:" من چیزی را در آب احساس کردم که بطور ناخواسته تصمیم گرفتم تا آنرا به بیرون از آب منتقل سازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس آنرا به پدرم نشان دادم و گفتم به یک شمشیر شباهت دارد".

شمشیر کشف شده در دریاچه ای در سوئد

اینک این شمشیر باستانی در موزه ملی در حال محافظت و مراقبت است و بعد از آنکه شمشیر به متخصصان ارائه شد، آنها شروع به حفاری این منطقه کردند و هنوز اطلاعاتی در مورد کشف آنها منتشر نشده است و برخی نیز این گونه برداشت کردند که پیدا کردن یک شمشیر از منطقه را نمی توان استدلالی برای وجود وسایل دیگر در این منطقه دانست و شاید این تنها آثار تاریخی و باستانی در این منطقه بوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

عکس / مردی با سر بریده مادرش به کلانتری رفت

راننده های تهرانی از این زن لاغر اندام می ترسیدند! + عکس پروانه

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

دهکده پزشکان ایران / روستایی که از 200 خانوار، 175 پزشک بیرون آمده است + عکس

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

مرد مشهدی زنش را زنده زنده در پشت بام خانه به آتش کشید

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز عکس کشف شمشیر عجیب دختر بچه عکس ایران مرد فیلم زن قتل پسر دختر بازداشت ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ژاپن به دنبال تساوی برابر تاجیکستان در دیدار آخری مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ امتیازی شد و بعد از تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

ژاپن در دیدار اول برابر قرقیزستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و در دیدار دوم موفق شد با ۵ گل کره جنوبی را شکست دهد. این تیم همواره یکی از قدرت‌های فوتسال آسیا بوده است و در کنار ایران تنها تیمی است که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد.

در ۱۶ دوره اخیر جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران ۱۲ دوره و ژاپن ۴ دوره قهرمان شدند. ضمن اینکه ژاپنی‌ها در ۱۵ دوره موفق به رسیدن به نیمه نهایی شدند و تنها در سال ۲۰۱۶ بود که این تیم با شکست برابر ویتنام از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

اما نکته قابل توجه این است که در تمام ۱۶ دوره‌ای که از این مسابقات می‌گذرد ژاپن همواره از مرحله گروهی بالا آمده است و این نخستین بار در تاریخ فوتسال جام ملت‌ها است که ژاپن نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

اما این حذف تبعات بزرگ دیگری هم برای ژاپن داشت. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را داشت و سامورایی‌ها با این شکست شانس حضور در جام جهانی را هم از دست دادند.

ژاپنی‌ها در دوره گذشته این مسابقات در دیدار نخست برابر عربستان با نتیجه عجیب ۲ بر یک شکست خوردند اما در ادامه توانستند به دیدار نهایی برسند و با برتری برابر ایران عنوان قهرمانی را کسب کنند.

در این دوره هم وقتی ژاپنی‌ها در دیدار نخست برابر قرقیزستان تن به شکست دادند بسیاری معتقد بودند این یک تلنگر به سامورایی‌ها بود و وقتی در دیدار دوم با ۵ گل از سد کره جنوبی گذشتند این فرضیه قوی‌تر شد اما دیدار این تیم برابر تاجیکستان نشان داد که ژاپنی‌ها دیگر تیم مقتدر سال‌های قبل نیستند و به نظر می‌رسد فوتسال این کشور وارد دوره‌ای بحرانی شده است.

اما صعود قرقیزستان و تاجیکستان در این گروه و صعود مقتدرانه ازبکستان نشان داد معادله قدرت در فوتسال آسیا تغییر کرده است و به نظر می‌رسد باید در آینده منتظر اتفاقات غیرمنتظره ای باشیم که تیم‌های منطقه آسیای مرکزی مانند ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان رقم خواهند زد.

کد خبر 6085681

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • اجرای طرح تثبت شن‌های روان در ۱۵۰۰ هکتار در بورالان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی