Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای برای انجام فعالیت های بیمه ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سامانه بستری را فراهم کرده است که به کمک آن بتوان در کوتاهترین زمان ممکن و به سادگی هرچه تمامتر فعالیت های بیمه ای مانند ثبت نام، استعلام و خرید بیمه را انجام داد.

این سامانه استارت آپی با اغلب شرکت‌های بیمه کشور قرار داد دارد و به کمک آن می‌توان از طریق اینترنت انواع بیمه های حوادث، آتش سوزی، عمر، زلزله، مسکن و غیره را خریداری کرد.

به کمک این سامانه امکان ندارد زمان سر رسید بیمه خود را فراموش کنید

همچنین این سامانه دارای ویژگی جدیدی است که به کمک آن امکان ندارد سرفصل بیمه خودرا فراموش کنید یعنی هر ماه هنگام سر رسید پرداخت حق بیمه به شما یادآوری می‌کند که قسط خودرا پرداخت نکرده اید و همین موضوع سبب می‌شود تا هیچگاه دچار مشکل پرداخت نشوید.

این سامانه با هدف آسان کردن زندگی هریک از شهروندان و و کمک به آنان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

       

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانش بنیان مخترعین ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند