Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبلرگزاری برنا در  هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" با اعلام اینکه استان هرمزگان در حوزه صنعت دریانوردی کشور از سهمی چشمگیر برخوردار است، اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار نفر معادل حدود یک چهارم از جمعیت ۱۳۰ هزار نفری دریانوردان کشور در این استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به صدور سه هزار و ۴۹۱ فقره گواهینامه دریانوردی طی نیمه نخست سال جاری، افزود: از این تعداد، دو هزار و ۳۶۳ فقره به گواهینامه های اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) و یکهزار و ۱۲۸ فقره مربوط به گواهینامه های جانبی(آموزش های جنبی از جمله در مباحث ایمنی) مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مکی زاده، طبق الزام کنوانسیون سازمان جهانی کار(ILO) باید تمامی دریانوردان برای فعالیت حرفه ای خود شناسنامه دریانوردی داشته باشند و بر همین اساس، یکهزار و ۴۹۷ فقره شناسنامه دریانوردی در هرمزگان صادر شده است.

 

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع چهار هزار و ۹۸۸ سند دریانوردی صادر شد.

مکی زاده در پایان گفت: ۹۷۵ نفر-آزمون دریانوردی از آغاز سال جاری تا ابتدای مهر ماه به ثبت رسیده و این آزمون های شایستگی در حوزه های فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی و کاربری شناورهای چوبی و فلزی بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت معاون برنا هرمزگان دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار