Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه مسابقات دوومیدانی در ماده پرتاب وزنه کلاس F32 یونس سیفی پور با ۳۰ متر و ۱۶ سانتی متر به مدال طلا دست یافت و دومین طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد. ورزشکارانی از عمان و کویت به ترتیب با ۲۹٫۱۱ و ۲۴٫۷۶ دوم و سوم شدند.

بهزاد عزیزی و سیدعرفان حسینی به مدال‌های نقره و برنز ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13  رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد عزیزی حدنصاب  ۶۵٫۶۲ متر را از خود برجای گذاشت و حسینی نیز نیزه را به میزان ۵۸٫۱۷ متر پرتاب کرد. در این ماده ورزشکار ازبکستانی با رکورد ۶۷٫۹۲ متر اول شد و به مدال طلا رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دوومیدانی عمان کویت مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت

بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران به فینال مسابقات جاده ابریشم باکو صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مبارزات امروز تورنمنت بوکس جاده ابریشم به میزبانی باکو، دو بوکسور دیگر ایران نیز دقایقی قبل به مصاف حریفان خود رفتند که امیری راهی فینال شد و طهماسبی با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به عنوان سومین نماینده ایران در مبارزات امروز به روی رینگ رفت که مقابل «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان به پیروزی دست یافت تا به فینال این وزن صعود کند.

امیری با این برد دومین فینالیست ایران در رقابت‌های جاده ابریشم شد و در فینال با «الکساندر زیریانوف» از روسیه مبارزه می‌کند. پیش از امیری نیز مهدی پرویزی در وزن ۵۱ کیلوگرم فینالیست شده بود.

آخرین بوکسور ایران در رقابت‌های امروز نیز کسری طهماسبی بود که در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۱ کیلوگرم با باخت مقابل «دارخان دوسیبای» از قزاقستان، به کسب مدال برنز در این رقابت‌ها بسنده کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو