Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاپيتان سابق چلسي و تيم ملي انگليس، به طور رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.
به گزارش آريا، جان تري که بين سال هاي 1998 تا 2017 براي آبي هاي لندن بازي کرد، فصل قبل پيراهن استون ويلا را به تن کرد اما در اين فصل بدون تيم مانده بود. البته در چند هفته اخير و بعد از اخراج استيو بروس از استون ويلا، شايعاتي در مورد حضور او روي نيمکت اين تيم به عنوان کمک مربي شنيده مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون با انتشار بيانيه اي، بازنشستگي اش را اعلام کرد تا اين شايعه هم قوت بگيرد.
او در متن کوتاهي که در صفحه اينستاگرامش منتشر کرد، نوشت:" بعد از 23 سال فوق العاده به عنوان بازيکن، به اين تصميم رسيدم که اکنون زمان مناسبي براي بازنشستگي است." تري اميدوار بود که بتواند با استون ويلا به ليگ برتر برگردد اما اين تيم در مرحله پلي آف مغلوب فولام شد و در رقابت هاي چمپيونشيپ باقي ماند. گفته مي شود ممکن است تيري آنري، ستاره سابق فوتبال فرانسه، هدايت استون ويلا را برعهده بگيرد و تري هم دستيار او در اين تيم شود.
وي در بيانيه خداحافظي اش نوشت:
در چهارده سالگي، بهترين و بزرگترين تصميمم را گرفتم: امضاي قرارداد با باشگاه فوتبال چلسي. کلمات به اندازه کافي براي نشان دادن اينکه هر شخصي در باشگاه، به ويژه هواداران، چه معنا و ارزشي برايم دارند کافي نيست. از همان ابتدا آن ها به طور کامل، در زمين و خارج از زمين، از من حمايت کردند و من با آن ها پيوند عظيمي داشته ام. ما در کنار يکديگر خاطرات بزرگي به دست آورديم و من بدون شما نمي توانستم موفق شوم. براي من، شما بهترين هواداران دنيا هستيد. اميدوارم که وظايفم را به درستي انجام داده باشم تا شما به پوشيدن پيراهن و بستن بازوبند کاپيتاني باشگاه توسط من افتخار کرده باشيد. دوران حرفه اي ام و قلبم همواره به چلسي تعلق دارد، اما بابت حضور قرضي ام در سال 1999 در ناتينگهام فارست سپاسگزارم، چرا که براي پيشرفتم به عنوان يک بازيکن جوان بسيار ارزشمند بود. همچنين مي خواهم از استون ويلا تشکر کنم که فرصت بازي در چنين باشگاه بزرگي را به من داد و در طول فصل 2017/18 به عنوان کاپيتان وارد زمين شدم. نماينده بودن يک باشگاه فوتبال معروف با هواداراني عالي، افتخاري بزرگ بود. اکنون وارد فصل بعدي زندگي ام و چالش پيش رو خواهم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بيانيه خداحافظي جان تري چلسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!