Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@23:00:55 GMT

پیش بینی وضع هوا در شهر‌های استان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۳۸۱۹

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بیشینه وکمینه دمای هوای امروز
درشهر‌های دارای ایستگاه هواشناسی استان برای ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر پیش بینی شده است.   
 یاسوج ° ۲۷، °۱۱
 
دهدشت °۳۵، °۱۹
 
امام زاده جعفر °۳۶، °۱۷

دوگنبدان °۳۶، °۲۰
 
سی سخت ° ۲۵، °۱۳
 
لیکک °۳۵، °۲۰

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شبکه دنا پیش بینی وضع هوا دوشنبه 21 اسفند ایستگاه هواشناسی دهدشت یاسوج دوگنبدان سی سخت لیکک امام زاده جعفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه ظهر امروز در جلسه انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 23 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله 101 شعبه اخذ رای در حوزه شهری و 129 شعبه روستایی تدارک دیده شده که 203 شعبه در شهرگنبدکاووس  و بخش مرکزی و 27 شعبه نیز برای اخذ آرای مردم  بخش داشلی برون آماده شده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد از 23 شعبه اخذ رای  شهرستان گنبدکاووس 168 شعبه  ثابت و 62 شعبه  اخذ رای سیار است .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت:  700 ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند ‌و این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در 230 شعبه برگزار می‌شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند و رأی‌دهنده  با ارائه هریک از مدارک هویتی پنج‌گانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت)، احراز می‌شود و می‌تواند رای دهد.

در مرحله نخست دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف 6حوزه  از هفت حوزه انتخابی گلستان مشخص شد ولی سرنوشت انتخابات در گنبد کاووس به مرحله دوم کشید که در مرحله نخست انتخابات، طیار 21 هزار و 861 رای و آق ارکاکلی 20 هزار و 559 رای کسب کردند.

 مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • پیش بینی هواشناسی