Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا- مسئول روابط عمومي شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان گفت: کار نام نويسي مرحله دوم کالا برگ نفت سفيد با زيرساخت بانکي از امروز /16 مهر/ در نواحي زير پوشش اين شرکت در سيستان و بلوچستان آغاز شد.

محمد کهنسال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در مرحله اول سهميه بندي نفت سفيد خانوارهاي استان از کالا برگ هاي کاغذي که به کوپن معروف هستند استفاده مي شد که چند کالا برگ باقي مانده از اين مرحله هنوز داراي اعتبار است اما با پايان يافتن آنها از کالا برگ جديد استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در مرحله دوم ديگر کالا برگ کاغذي بين خانوارهاي مصرف کننده توزيع نمي شود بلکه در اين مرحله توزيع نفت سفيد با استفاده از ثبت کارت بانکي سرپرست هر خانوار انجام مي شود.
مسئول روابط عمومي شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان ادامه داد: خانوار هاي مصرف کننده مي توانند براي نام نويسي مرحله دوم توزيع کالابرگ نفت سفيد با استفاده از کارت بانکي به دفاتر پستي مراجعه کنند.‏
وي تصريح کرد: براساس برنامه زمانبندي شده سرپرستان خانوارهاي سه و چهار نفره از 16 مهر تا 15 آبان، خانوارهاي پنج و 6 نفره از 16 آبان تا ‏‏15 آذر، خانوارهاي هفت نفره و بالاتر از 16 آذر تا 15 دي و خانوارهاي يک و 2 نفره از 16 دي تا 15 بهمن مي توانند با مراجعه به دفاتر پستي منتخب اقدامات لازم براي کالابرگ نفت سفيد را انجام دهند.‏
کهنسال خاطر نشان کرد: سرپرستان خانوار بايد هنگام مراجعه به دفاتر پستي منتخب کارت ملي، کد پستي معتبر، کارت بانکي عضو شتاب با يک سال ‏اعتبار را به همراه داشته باشند.‏
وي اظهار داشت: در مرحله اول 750 هزار خانوار در سيستان و بلوچستان کالا برگ دريافت کرده بودند که براي مرحله دوم هم تا همين ميزان کالابرگ پيش بيني شده است.
مسئول روابط عمومي شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان با بيان اينکه امسال مشکلي در تامين نفت سفيد مورد نياز مردم وجود ندارد، تصريح کرد: توزيع نفت در نيمه دوم امسال با کالابرگ هاي باقي مانده از مرحله اول انجام مي شود اما از سال آينده توزيع نفت سفيد در سيستان و بلوچستان با استفاده از زيرساخت کارت بانکي انجام خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: کساني که موفق به نام نويسي در زمان بندي اعلام شده نشوند مي توانند در زمان بندي بعدي که متعاقبا اعلام خواهد شد براي نام نويسي اقدام کنند.
9908 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان