Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا برای جوانان الگوی بصیرت و رشادت هستند گفت: مسئولان و ملت ایران تا زمانی که در مسیر شهدا گام بردارند در مسیر رسیدن به اهدافشان موفق هستند. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده "شهید مرآت حقی" در فومن اظهار داشت: رشادت و شجاعت شهدای دفاع مقدس غیرقابل توصیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور هدیه‌ای از جانب خانواده‌های شهدا به مردم است عنوان داشت: شهدا برای جوانان الگوی بصیرت و رشادت هستند.

سردار عبدالله‌پور جبهه و دوران دفاع مقدس را دانشگاه ایثار، صبر، ایمان و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: شهید "مرآت حقی" همانند تمام شهدای دفاع مقدس از مناصب دنیایی بیزار بود و از آن دوری می‌کرد.

وی با بیان اینکه مهربانی و افتادگی شهید "مرآت حقی" در میان رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزمانش نمونه بود تصریح کرد: شهید "مرآت حقی" بسیار صبور و شکیبا بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید "مرآت حقی" بر لزوم رعایت حق‌الناس حساس بود و بر آن تاکید می‌کرد ابراز داشت: این شهید والامقام به زندگی نگاهی معنوی و خدایی داشت.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه شهید "مرآت حقی" به قدری محبوب بود که همچنان یادش در دلهای دوستان و همرزمانش زنده است اظهار داشت: شهدا مایه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا همواره بر اعمال ما شاهد و ناظر هستند خاطرنشان کرد: مسئولان و ملت ایران تا زمانی که در مسیر شهدا گام بردارند در مسیر رسیدن به اهدافشان موفق هستند.

به گزارش تسنیم، شهید "مرآت حقی" از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان فومن است که در سال 1340 چشم به جهان گشود و در سال 1366 در عملیات نصر4 به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شهدا فراموش شدنی نیستند و آنها ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنها است عمل کنیم.

امام جمعه تبریز افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین(علیه السلام) از بهترین دارایی خود گذشتند و هیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باخته پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی مقاومت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید بر لزوم صیانت و حراست از ولایت فقیه را وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند بلکه پرشورتر و مقاوم تر هستند.

دیدار با خانواده مدافع حرم و رونمایی از شهید شاخص بسیج ورزشکاری و مدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه از برنامه‌های دیگر این یادواره شهدا بود.

 

دیگر خبرها

  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان