Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در روز یکشنبه 15 مهرماه با انجام بازی های هفته پنجم در شهرهای مختلف پیگیری شد .

در گروه یک لیگ دسته سوم آوالان کامیاران رأس ساعت 15:30 عصر در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان ایرانجوان بوشهر بود که این بازی در نیمه اول با دو گل دقیقه 36 و 40 تیم ایرانجوان بوشهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم این مسابقه تیم آوالان کامیاران در دقایق 60 و 80 توسط کیوان مارابی بازیکن خوش تکنیک این تیم صاحب دو گل شود و با روحیه مضاعفی که این تیم کسب کرد سرانجام در دقیقه 90 بازهم توانستند دروازه ابرانجوان بوشهر را برای بار سوم باز کنند و به این ترتیب بازی را سه بر دو به سود خود به پایان برسانند .

تیم آوالان کامیاران با این بُرد توانست مجموع بردهای خود را به عدد سه برساند و اکنون با سه برد و یک باخت و کسب 9 امتیاز با اقتدار در صدر جدول گروه یک قرار دارد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود.

نماینده کردستان با تیم های مقاوت تهران، کاسپین قزوین، فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، استقلال اهواز، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، داماش گیلان، شهرداری همدان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، مس نوین کرمان و راه آهن هم گروه است.

مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.

انتهای پیام/م

پیروزی تیم آوالان کامیاران مقابل ایرانجوان بوشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در نخستین روز جام‌جهانی تنیس روی میز ماکائو، نوشاد عالمیان اولین بازی مرحله گروهی خود را انجام داد و بازی را واگذار کرد.

عالمیان در رقابت با عمر عصار از مصر که در رده ۱۷ رنکینگ جهان قرار دارد با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

عالمیان در گروه شانزده جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم گروه است و از هر گروه یک نفر راهی جدول حذفی می‌شود.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۷۱ جهان) صفر - عمر عصار از مصر (رنکینگ ۱۷ جهان) ۴

امتیاز: ۷ - ۱۱، ۹ - ۱۱، ۵ -۱۱، ۵ - ۱۱

ملی‌پوش ایران فردا (سه شنبه) با موریگارد از سوئد که رنکینگ ۱۹ جهان است، رقابت دارد. عالیمان تنها بازیکن ایرانی است که توانست در این مسابقات حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • تصاویر| بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های ۲۰۲۴
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم
  • (تصاویر) بدرقه تیم ملی فوتسال به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • شکست خانگی آریان همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دو
  • ریکاوری بازیکنان تراکتور بعد از شکست سنگین