Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:14:45 GMT

فروش آبجو در بطری دلستر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۴۴۸۷

فروش آبجو در بطری دلستر

تهران- ایرنا- خبرنگار ایرنا پس از کسب اطلاع از خرید و فروش آبجو در برخی مغازه های (سوپرمارکت) سطح شهر در بطری و با نام و نشان دلستر به یکی از این مغازه ها مراجعه کرد و موفق شد به راحتی تهیه آب معدنی، بطری آبجو ( نوشیدنی الکلی) را با قیمت 25 هزار تومان بخرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استان تهران این بطری ها به صورت پلمپ عرضه می شود که نشان می دهد از کارخانه های دلستر تولید شده است اما مشخص نیست که افرادی با سوءاستفاده از برند و نشان این کارخانه های تولید دلستر بطری های آبجو را تهیه و عرضه می کنند یا تولیدکنندگان دلستر در خلال کارهایشان، این فرآورده الکلی را نیز تولید و به صورت غیرآشکار و غیررسمی عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرچه مغازه دار و عرضه کننده بطری آبجو مدعی بود این بطری ها از کارخانه تولید دلستر می آید اما خبرنگار ایرنا نتوانست درباره صحت ادعای این فرد اطمینان پیدا کند و تلاش برای مصاحبه با منابع رسمی نیز در این زمینه به نتیجه نرسید.
نام برند، مشخصات دلستر و حتی نشان استاندارد که روی همه قوطی های دلستر درج می شود روی این بطری های آبجو هم وجود دارد با این تفاوت که روی برخی بطری های آبجو قیمت، تاریخ تولید و انقضا وجود ندارد.
روی برخی بطری های آبجو با یک نوع برند خاص دلستر تاریخ انقضا و قیمت (به نرخ دلستر) نیز درج شده است.
برپایه پیگیری میدانی خبرنگار ایرنا استان تهران تاکنون عرضه این بطری های آبجو در قالب دو نوع برند دلستر مشاهده شده است.
محل تهیه این بطری های آبجو در یکی از مناطق واقع در شمال استان تهران بوده است.
برای تهیه آبجو مغازه داران البته باید به شما اطمینان داشته باشند تا این بطری های آبجو را بفروشند زیرا آنها را در قفسه های فروش در معرض دید مشتریان قرار نداده اند بلکه در قسمتی از مغازه پنهان کرده اند و به مشتریان دائم و آشنا یا افرادی که بتوانند اطمینان مغازه دار را جلب کنند می فروشند.
خبرنگار ایرنا به سوپرمارکتی که گفته می شد آبجو عرضه می کند مراجعه کرد، شاگرد مغازه ابتدا می گفت نداریم اما وقتی با اصرار خبرنگار ایرنا مواجه شد پاسخ داد: بگذار صاحب مغازه بیاید، دو ساعت دیگه بیا.
پس از مراجعه دوباره خبرنگار ایرنا حدود ساعت 23 شب، صاحب مغازه از قسمت پشت پرده و در یخچالی دیگر، بطری آبجو یک و نیم لیتری را به قیمت 25هزارتومان فروخت.
تهرام/1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبجو سوپرماركت دلستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)