Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، «کالین پاول» وزیر خارجه اسبق آمریکا، روز یکشنبه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور انتقاد کرد و گفت ترامپ به جای اینکه بگوید آمریکا «ما مردم هستیم» می‌گوید آمریکا «من، رئیس جمهور» است.

او در مصاحبه با سی ان ان گفت: «چند کلمه ابتدایی قانون اساسی، «ما مردم» مورد علاقه من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این چند کلمه اخیراً به «من رئیس جمهور» تبدیل شده اند. «من رئیس جمهور» در مقابل «ما مردم» قرار گرفته است و شاهد اتفاقاتی هستیم که نباید رخ بدهند».

کالین همچنین گفت ترامپ به هیچ وجه نمی‌تواند یک رهبر اخلاق‌مدار در صحنه جهانی باشد. کالین که در دوره جورج دابلیو بوش بر وزارت خارجه ریاست می‌کرد به شدت از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ، رفتار او با مطبوعات و رفتار توهین آمیزش با مردم انتقاد می‌کند.

او در ادامه گفت: «چطور ممکن است رئیس جمهور آمریکا بگوید رسانه دشمن مردم آمریکا است؟ آیا او متمم اول قانون اساسی آمریکا را نخوانده است؟ قرار نیست هرچه که مطبوعات می‌گوید برای شما خوشایند باشد! امیدوارم رئیس جمهور توهین به مردم را پایان دهد او به همه توهین می‌کند».

توهین‌های ترامپ از زمان برگزاری کمپین انتخاباتی اش آغاز شد. او هیلاری کلینتون را «شیاد» خواند؛ جیمز کومی را «دروغگو» توصیف کرد؛ ماکسین واترز را «دیوانه» خطاب کرد و رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» خواند.

کالین همچنین از سیاست مهاجرتی «تحمل صفر» ترامپ که بر اساس آن کودکان مهاجر در مرز را از خانواده هایشان جدا می‌شدند به شدت انتقاد کرد. او در این خصوص گفت: «جهان ما را تماشا می‌کند و باور نمی‌کند مادر‌هایی که سعی دارند از مرز وارد کشور شوند را از کودکانشان جدا می‌کنیم. ما این همه تلاش می‌کنیم که مهاجران وارد کشور نشوند، اما ورود آن‌ها همان چیزی است که ما را زنده نگه داشته است».

شایان ذکر است، از ماه آوریل تاکنون ۳۰۰۰ کودک در پی اجرای سیاست‌های مهاجرتی بی رحمانه ترامپ از مادرانشان جدا شده اند. با اینکه ترامپ پس از مواجه شدن با انتقادات شدید سراسری سیاست‌های ضدمهاجرتی اش را کمی تغییر داد هنوز هم ۱۳ هزار کودک در بازداشتگاه‌ها به سر می‌برند.

پاول از همان ابتدای کار با دونالد ترامپ مخالف بود. در سپتامبر ۲۰۱۶ که اوج کمپین‌های انتخاباتی بود ایمیل‌های پاول هک شدند. او در این ایمیل‌ها ترامپ را «یک رسوایی ملی» و «یک شخصیت منفور بین المللی» توصیف کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن