Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در ارتباط با قیمت بلیت پروازهای اربعین گفت: نرخ اعلام شده حاصل توافق جلسه مشترک رییس سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌ها و توافق شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قطعا ایرلاین‌ها در این توافق محاسبات خود را انجام داده و عوامل مختلف موثر در نرخ گذاری را در نظر گرفته‌اند.

جعفرزاده افزود: قیمت بلیت پرواز در ایان اربعین برای مسیر تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران به صورت دو طرفه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و به صورت یکطرفه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین پرواز مشهد-نجف-مشهد به صورت دو طرفه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به صورت یکطرفه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت پرواز از سایر شهرها نیز مشابه قیمت پروازهای تهران است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای فروش بدون مشکل بلیت‌های اربعین گفت: به زودی اسامی مراکز مجاز فروش پروازهای اربعین اعلام خواهد شد.

گفتنی است پیشتر محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نرخ پروازهای اربعین را دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده و گفته بود: نرخ پرواز هوایی اربعین باید از سوی ایرلاین‌ها حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شود.

انتهای پیام/

288 / 161 وزارت راه و شهرسازی هواپیما اربعین ایرلاین توافق بلیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی هواپیما اربعین ایرلاین توافق بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است