Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم فوتسال سیاه جامگان قم که در مسابقات فوتسال دسته اول جوانان دختر کشور شرکت کرده است کار خود را در این مسابقات با کسب ۲ پیروزی پیاپی آغاز کرد.

وی افزود: این تیم که با هدایت الهام باباطاهری از مربیان فعال فوتسال قم روانه مسابقات دسته اول جوانان کشور شده توانست در نخستین دیدار خود تیم هیئت زرند کرمان را ۶ بر ۲ شکست دهد و نخستین ۳ امتیاز را از آن خود کند تا با خیالی آسوده در انتظار مسابقات آتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: دومین مسابقه تیم سیاه جامگان قم روز یکشنبه برابر تیم نود اسپورت یزد برگزار شد که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده قم خاتمه یافت و تیم سیاه جامگان قم را در موقعیت بالای جدول قرار داد به طوری که سیاه جامگان از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

احمدی بیان داشت: مسابقات لیگ جوانان دختر کشور از امسال برای اولین بار در ۳ دسته برتر، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود و تیم فوتسال دختران قم با توجه به نتایج سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور در دسته اول قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: سومین مسابقه تیم سیاه جامگان قم برابر تیم هیئت فوتبال بجنورد برگزار می‌شود ضمن این که استان قم در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور نیز دارای تیم است.

کد خبر 4423788

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال زنان علی احمدی فوتسال فوتسال بانوان کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی شهرکرد مشهد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!