Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل کانون صرافان ایران گفت: در صورتی که افراد سکه را با فاکتور و شماره ثبت از صرافی خریداری کنند در مواقع بروز مشکل می‌توانند مورد را به کانون صرافان گزارش دهند و این کانون جریمه ۱.۵ برابری را برای افراد تضمین می‌کند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، رضا ترکاشوند در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرگزاری میزان مبنی بر اینکه رقم عرف سود صرافی‌ها در خرید و فروش ارز چقدر تعیین شده، عنوان کرد: به دلیل نوسان بالای نرخ ارز در بازار بیشترین سود برای دلار و یورو رقم ۱۰۰ تومان بالغ بر ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد نرخ است.

وی در خصوص رقم سود صرافی‌ها در بازار سکه نیز خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط بازار و افت و خیز قیمت‌ها رقم سود برای خرید و فروش صرافی‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان تعیین شده است.

دبیر کل کانون صرافان ایران گفت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی خرید و فروش سکه‌های ضرب شده از سوی این بانک صرفا به عهده صرافی‌ها قرار دارد.

ترکاشوند در ادامه افزود: براساس دستورالعمل وزارت صمت نیز وظیفه فروش مسکوکات صرفا با صرافی هاست و دیگر مشاغل از جمله طلا فروشی‌ها طبق مصوبات اجازه فروش مسکوکات بانک مرکزی را ندارند.

وی در خصوص برخورد با تخلف صرافی‌ها در زمینه رقم عرف سود سکه گفت: در صورتی که افراد سکه را با فاکتور و شماره ثبت از صرافی خریداری کنند در مواقع بروز مشکل می‌توانند مورد را به کانون صرافان گزارش دهند و این کانون جریمه ۱.۵ برابری را برای افراد تضمین می‌کند.   خبر در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صرافی کانون صرافان بانک مرکزی سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • اقدامات قضائی در انتظار عاملان خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است