Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، برنامه «پیشران» این هفته در بررسی موضوع مفاسد اقتصادی و شیوه‌های افشا و برخورد آن با حضور قائمی‌نیا کارشناس مجری و اجرای مهدی مفیدی میزبان احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت و مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس خواهد بود.

برنامه «پیشران» که به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار،کارآفرینی و چالش‌های مرتبط به آنها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مهمانی» یک مجموعه زنده عروسکی گفتگو محور و سرگرم کننده است که با شروع فصل بهار و به بهانه عید و رسم دیرینه ایرانیان که دید و بازدید و مهمانی رفتن است در قالب طنز، مسائل ریز و درشتی را بیان می‌کند.
این مجموعه پس از موفقیت دو فصل از مجموعه «مهمونی» که به عنوان محصولات نمایش خانگی به بازار عرضه شده بود، این بار با عنوان مهمانی، در قاب تلویزیون قرار گرفته و از ابتدای نوروز امسال از قاب شبکه نسیم راهی خانه‌ها شد.

از آنجا که تصویربرداری این مجموعه با بالاترین کیفیت صورت گرفته بود، اکنون با کیفیت ۴K-HDR در شبکه فراتر نیز در مرحله آماده سازی قرار گرفته و از هفته اول اردیبهشت آماده پخش از آنتن این شبکه است.
«مهمانی» که پخش اصلی آن در ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه فراتر است ، در طول هفته نیز در ساعاتی متفاوت تکرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد